Jen čtrnáct dnů abstinence

Ošetřovala jsem nemocný chlapečky. Můj, jindy tak odolný imunitní systém, selhal. Zčistajasna? Přestala jsem popíjet víno!

Můj imunitní systém tedy selhal a já statečně přecházela. Samoléčila se. Chorobu jsem ale nezahnala. Choroba zahnala mě k doktorovi na Bohdalec. Mým doktorem je moje teta a bývalá švagrová v jedné osobě. Vzala moje papíry do ruky:

„Dvanáct let jsi tu nebyla. Naposledy tehdy na ten tetanus.“

Jak jsem to znávala z dětství, vyplázla jsem na svou tetu a bývalou švagrovou jazyk.

„Ááááááááááááááááááááááá,“ a bylo to. Nejdřív jsem vyděsila tetu, pak teta vyděsila mě.

A já teď, zarytý odpůrce jakékoli medikace, beru snad ty nejsilnější antibiotika na světě. A to všechno mám z toho, že jsem přestala pít to víno. Jen čtrnáct dnů abstinence a kam až mě to dovedlo!

K:

rýmě
kašli strašlivému
zánětu hlasivek
zanícenému krku k udušení
a zápalu plic.

 

Antibiotika ale zabírají, díky Flemingu!

„Jmenoval se Fleming a byl to chudý rolník.Jednou, když se snažil vydělat pro rodinu na živobytí, uslyšel volání o pomoc z nedaleké bažiny. Zahodil nářadí a běžel k močálu.Tam našel vyděšeného kluka po pás v černém bahně, jak křičí a snaží se dostat ven. Rolník osvobodil mladíka a zachránil ho před pomalou a úděsnou smrtí. Další den se u rolníkovy zahrádky zastavil luxusní vůz. Vystoupil z něho elegantně oblečený šlechtic a představil se jako otec chlapce, kterého rolník Fleming zachránil.
„Chci se s vámi vyrovnat,“ řekl šlechtic. „Zachránil jste život mému synovi.“
„Ne, nemohu přijmout peníze za to, co jsem udělal,“ odvětil skotský rolník a odmítl nabídku. V tu chvíli se objevil rolníkův syn.
„Tohle je váš syn?“ zeptal se šlechtic.
„Ano,“ odvětil rolník hrdě.
„Udělám vám nabídku. Dovolte, abych mu poskytl stejnou úroveň vzdělání, jaké se dostane mému synovi. Pokud je mladík aspoň trochu po otci, určitě z něho vyroste muž, na kterého budeme oba pyšní.“
A tak se stalo. Syn rolníka Fleminga chodil do nejlepších škol a po čase promoval na Lékařské fakultě St.Mary´s Hospital Medical School v Londýně a posléze dosáhl světového věhlasu jako vynálezce penicilinu Sir Alexander Fleming.
Po letech, syn téhož šlechtice, který byl zachráněn z močálu, dostal zápal plic. Co mu zachránilo život tentokrát? Penicilin.“

2 comments on “Jen čtrnáct dnů abstinence

  1. KLÁRA napsal:

    Výborné, u mě to samé:-)Tak to budou letos narozky bez vína? Narozky i té malé, bez vína?

  2. Mirka napsal:

    Nevadí.Vynahradíme si to. Až tohle divný skončí. A pak si připijeme: NA ZDRAVÍ! Ale jedno pozitivní mi tohle mé "utrpení" (utrpení v závorkách, když myslím na tu, o které jsem psala o vánocích…) přeci jen přineslo. Naprostou nechuť k jídlu. A to je u mě stav doposud nepoznaný. Z mého těla, navyklého na bohatý každodenní příděl, odpadávají hravě kila, i když se hýbu jen minimálně. Vypadá to, že bych se mohla dostat do takové tenkosti, ve které radostně zvolám: "Musím přibrat!" A vrhnu se do gurmánských rozkoší.(Bez vtírajících se výčitek.)

Zanechat Odpověď

