Vlastně je to zázrak

ŽE SE DO PODOBNÉ SITUACE, JÁ, STEJNĚ TAK JAKO MARTIN, DOSTÁVÁME POPRVÉ.
Že ji zažíváme poprvé.

To nejspíš proto, abych to zlehčila, že jsem nedávno napsala:

 

„Jednou pozval mě k sobě pan učitel Andrého. Že André je hodný, až moc hodný, a vyjádřil obavy, že nebude připraven k životu ve světě, kde je třeba ostrých loktů.

Já jeho obavy nesdílela, měla jsem jednak už zkušenost s Andrého o dost staršími bratry a jednak si myslím, že člověk se nakonec obklopí jemu podobnými.“

 

Moc jsem se vytahovala.

 

I tak ale věřím, že se Martinova situace spravedlivě vyřeší.

3 comments on “Vlastně je to zázrak

  1. Mod. napsal:

    Chyba není v tom, že je někdo hodný, chyba je v tom, že většina lidí hodná není a ta druhá většina je slušná jen ve svůj prospěch.

  2. Kainis napsal:

    Miru,pan učitel měl asi pravdu, ale myslím, že naostřit lokty my neumíme. A pochybuju, že se to někdy naučíme. I když…třeba nás život i k tomu dožene.Dá se to vůbec naučit?Chceme se to učit?(Promiň, že používám množné číslo, ale tak nějak si myslím, že jsme stejní. Asi stopa společných předků.)

  3. spoon napsal:

    ja taky xx

Zanechat Odpověď

