Naučte se portugalštinu neuvěřitelnou rychlostí, aniž byste opět zapomínali!

Tak právě to mám v plánu.

"Jak se snadno a rychle portugalsky naučit" zadala jsem do vyhledávače.

Času budu mít relativně dost. I když věřím pevně, že na konci července už budeme slavnostně šťastně čekat na letišti.

 

Telefonovala jsem s Lety. A nechala si před tím napsat portugalské věty. Na papír a foneticky. S výkonem hereckým je pak přednesla. Meziodpovědi Lety jsem si domyslela a vypadá to, že správně.

Napsala mi pak portugalskou SMS:

Nevěděla jsem, že umíš tak dobře portugalsky. Takže jsem si to zpečetila.

Nejsem sama, kdo s tou portugalštinou začal, jak jsem zjistila, když před pár dny, při natáčení nějakého seriálu, ukradli Alešovi batoh. Zapomněl ho v jídelně, kam chodí i komparz.

Na otázku: "Cos v něm měl?", jmenoval mimo jiné i učebnici portugalštiny. Tajně mě to dojalo.

Při své dnešní lekci jsem se ale hned na začátku dostala do zvláštního stavu. Všechno ve mně zprudka zajitřilo, každý atom citelně se rozvibroval.

Jen mozek přestal.

6 comments on “Naučte se portugalštinu neuvěřitelnou rychlostí, aniž byste opět zapomínali!

  1. Anonymní napsal:

    Ježyš, to je něco mezi maďarštinou, ruštinou a uhrofinštinou:-))

  2. Kainis napsal:

    Miru,vybavilo se mi, jak jsi měla v Jinonicích všude nalepený papírky s anglickejma slovíčkama, abys je měla pořád na očích a tak ses učila.Budeš používat zase tuto metodu?

  3. Mirka napsal:

    Jistě Kainis,kartičková metoda.Nejdřív polepím každý předmět v domě jeho portugalským názvem /i foneticky/.U některých předmětů pak doplním i vzatujícími se krátkými větami.U ledničky mi jich napadá hned několik.

  4. Mirka napsal:

    Mod.,Taky. Ježyš!Když ale mluví spolu Martin a Lety zní ta řeč moc krásně.Nějak takhle asi:http://www.youtube.com…81JA6xSbcs

  5. Mod. napsal:

    jeje poznalas mě, i když mi vypadl nick:-))Já miluju italštinu, španělštinu, do včerejška mě vůbec nenapadlo, že portugalština je TAK jiná:-)Mám kamarádku, ta má muže francouze, co je původem srb, nikdy na něj nepromluvila jinak než česky:-).Nebo Ostrovanka, mluví s Adonisem výhradně anglicky.Portugalsky bych se asi teda nenaučila:-))

  6. Mirka napsal:

    Mod.,ono jde spíš než o Lety o ty dětičky. Abych na ně mohla alespoň zpočátku promluvit řečí, které porozumí.Lety mluví i anglicky a učí se česky. Naštěstí třeba takové š se v portugalštině používá běžně.

Zanechat Odpověď

