SAMA SE TOMU NĚKDY PODIVUJU. TOMU, JAK TADY SKORO DENNĚ PÍŠU TEN SVŮJ BLOG

A někdy udělám to, co právě teď jsem udělala. Podívám se, co jsem psala ve stejný čas před roky.

Před třemi roky psala jsem i o jednom svém přání. Netušila jsem tehdy, že stane se skutečností.

Znásobenou navíc.

Přání se prostě někdy plní.
(Abych to tedy nezakřikla. Ještě nejsou „doma“.)
Lety a Jardel
Lety a Jardel
Vanesa
Vanesa
Čas mi ale od té doby co píšu blog letí nějak rychleji.
Hanuškovi, který mi tu právě zpříjemňuje den, jsou už tři roky.
6 comments on “SAMA SE TOMU NĚKDY PODIVUJU. TOMU, JAK TADY SKORO DENNĚ PÍŠU TEN SVŮJ BLOG

  1. spoon napsal:

    ja se taky nekdy divam co jsem psala pred lety a prekvapuje me jak se veci nemeni a jak je vidim stejne a jak se nekdy opakuju. All the best xxx

  2. Mod. napsal:

    Lety je krásná ženská, ale docela jsem zvědavá na to Vaše soužití:-)

  3. Mirka napsal:

    Spoon,jak vidím věci pořád stejně…to mě tedy fascinuje. Ne ani tak to, že se moje vnímání nezměnilo za tu krátkou dobu, co píšu blog.Ale já si psala odjakživa. A právě dneska při tom svém květnovém čtení narazila na to, co jsem psala v osmnácti.Napsala bych to dnes stejně. Zachovala bych se stejně.

  4. Mirka napsal:

    Mod.,naše soužití nemůže dopadnout jinak, než souzněně. Podobám se Lety.Mezi námi bude se cítit docela jistě jako doma. I naše domácnost je zařízena tak trochu po africku.Pokud tedy zvolí za svůj domov Čechy. Já na jejím místě bych váhala.Ale nic se neděje. Nějak to dopadne nebo taky nedopadne.Žijeme pestře a napínavě.

  5. Mod. napsal:

    Myslím, že Lety bude "docela slušný kousek" a dva kohouti na jednom smetišti, no nevím:-))

  6. Mirka napsal:

    Mod.,stanu se klidně (a ráda) slepičkou.Ale pokud všechno dopadne tak jak bych si přála a oni opravdu přiletí nastálo, budou mít své hlavní stanoviště na statku.

Zanechat Odpověď

