Veselé celebrity? Smutní klauni

Svět, kterého jsem se stala  na jedno desetiletí tak trochu i já součástí, se bleskově mění.

Proklikla jsem se do toho pro mě už naprosto neznámého bleskového světa.

A připadala si jako královna.

Celebrity? Dvorní šašci.

This entry was posted in Nezařazené.

3 comments on “Veselé celebrity? Smutní klauni

  1. Křesťan napsal:

    Jen jsem se koukl kam vede odkaz. Na Blesk, ani jsem raději neklikal. Protože naše celebrity jsou fakt šašci. (Ne všechny)

  2. Mirka napsal:

    Ty naše jsou možná ještě o něco (rozto)milejší než ty odjinud.

  3. Mirka napsal:

    Když jsem se o bleskových celebritách zmiňovala, nemyslela jsem to jako nějakou pohrdlivou kritiku. Šaškáren a výstředností bylo a bude vždycky třeba. Navíc mě žádné žádné celebrity vůbec neruší, nevím o nich, když vědět nechci. A tak mě neruší ani nevzruší.

Zanechat Odpověď

