Zahrávám si s ohněm

Volá mi moje máma:

Byla sem u pani doktorky Kordíkový. Má tam sestřičku, jmenuje se taky tak. Kordíková. Chci pani doktorce řikat o Martínkovi, jak se v Africe oženil a ta sestřička, že prý už tu nafocenou Martínkovu svatbu viděla.

„Jak je tohle možný?!“ ptám se tý sestřičky a ona že prý je viděla na počítači u jednoho pána z naší ulice!

 No jak je to možný, že ty fotky viděl? I Blanka mi řikala, že je viděla…

 

„Mami, dyť víš, že píšu ten blog. Dávám tam i fotky, někdy. Nebo odkaz na ty fotky co dávám na Facebook.“

Nesnažím se mamince vysvětlovat, co je to FB.

Maminka dlouho mlčí…a pak nezvykle krotce:

„A neujíždíš tam nějak?“

Vím, že ta otázka znamená:  A nepíšeš tam něco, co by mohlo poškodit naši rodinu? A myslí tím ji samu nebo možná myslí i na mě, na sex třeba.

„Ne,“ snažím se namluvit si, že nelžu: „Dávám si pozor.“

A pak, v tichu tmy myslím na to, jak jsem si tím svým psaním už znepřátelila málem jedny kamarády a taky jedny příbuzný.

2 comments on “Zahrávám si s ohněm

  1. Kainis napsal:

    Miru,máma jí taky říkala, že fotky viděla. (to bude možná ta Blanka – hodně lidí si je plete, Dášu a Blanku)Já jí ukazuju fotky na FB, aby viděla, co je kde novýho. Prohlídne a hned začne vzpomínat. Naposledy na to, jak jste chodili s Rudou večer na pole krást květák. :-)

  2. Mirka napsal:

    Karfiól.S košem na prádlo.Když nastane podzim, vzpomenu si taky.Ty sociální důvody! Ty dělaj divy!Moje jediná a nejúžasnější kamarádka dětství se taky jmenuje Blanka. A má taky sestru Dášu.

Zanechat Odpověď

