Ty tu jen tak sedíš v tý tmě?

„Vůbec ne jen tak…“

Mám to ráda. Se sklenkou v ruce ‚jen tak‘ tiše sedět a přemýšlet. U krbu, u kachlových kamen, kdekoli u ohně nebo na slunci. Na pláži, na mýtině v lese.

Nenechám se rušit žádným rádiem, žádnou televizí. Jen někdy živým člověkem.

 

Všude nosím s sebou starožitnou skládací vývrtku.

 

 

 

Před několika dny jsem slyšela větu:

„Herec je to dobrej, jen neumí zahrát člověka.“

7 comments on “Ty tu jen tak sedíš v tý tmě?

  1. slávek miloslav abrahám napsal:

    :-):-)

  2. Mod. napsal:

    Nosíš si Mirko na mýtinu do lesa vývrtku, lahev a sklenici? Tyjo, já většinou nemám ani igelitku na houby:-)

  3. Mirka napsal:

    Igelitku na houby?!To je vražedný. Pro igelitku, pro houby i pro člověka.Vývrtku nosím při sobě všude.A do přírody často i těch sklenic víc. Mám takový, co dobře do sebe zapadnou.

  4. Mod. napsal:

    no vražedný to je, ale já ji prostě nemívám:-)

  5. Mirka napsal:

    No jistě.Kdo by si taky igelitku do lesa bral? Igelitka se nehodí nikam. Natož do lesa.

  6. tondy napsal:

    Kde jinde opíjet motýly.

  7. Mirka napsal:

    Áááách…vnímavý Tondy!

Zanechat Odpověď

