Košmár aneb Cauchemar – noční můra, zlý sen

Ležela jsem na smrtelné posteli a ta postel se mi podobala. Obě oslizle nafouklé, vycházel z nás podivně teple nasládle mrtvolný odér.

Čím dál vzdálenější život se zpomaleně vytrácel.

Nemohla jsem se pohnout.

„Umřu, umřu, umřu…“

Vcházela do mě hrůza hrozivě zoufalé strašlivé nicoty…teď to přijde…

„Nevychládám…ještě je ve mně teplo…horko…hic…“ zajíkala jsem se nadějí a probudila se, zbrocená.

Pár vteřin a bylo jasné že žiju.

Bezbřehé štěstí!

4 comments on “Košmár aneb Cauchemar – noční můra, zlý sen

  1. Mod. napsal:

    No a vmezidobí umřel doktor Plzák…

  2. Mirka napsal:

    Zvláštní.Včera jsem ho viděla u Karla Šípa, jak už si druhý den ve svém ochoření pouštím pro mě nově objevenou Všechnopárty.A poprvé pocítila k němu sympatie.

  3. Mod napsal:

    Všechnopárty jsem včera v půli přepla na Krause, protože tam byla " naše" podprsenková paní Konarovská:-)

  4. Mirka napsal:

    Všechno souvisí se vším.

Zanechat Odpověď

