Míchá nad ohněm směs ve woku

„Přestanu chodit na obědy. Budu jezdit přes poledne domu a vařit si sám. Jídlo je jedna z největších rozkoší a mně ho připravujou ňáký babky ve školní jídelně.“

3 comments on “Míchá nad ohněm směs ve woku

  1. Kainis napsal:

    A má pravdu.Miru, dej už zase nějakou historku. Čerstvou. Novou. Nějak mi chybí Tvoje každodenní postřehy, pocity, příhody…

  2. Mirka napsal:

    Milá Kainis,když já mám teď takové divné myšlenky.Tak například už pár dnů obsedantně přemýšlím o tom, kam asi zmizely tisíce kamenných, žulových patníků, co snad sice nebezpečně, ale půvabně vroubily silnice, cesty a cestičky po celých Čechách.

  3. Kashika napsal:

    Miruško,vidíš, já jsem tak povrchní koukač, že ani nevím, že tu ňáký byly a zmizely. A jak by se mi teď hodily pro psa!!!!!

Zanechat Odpověď

