Osud mi přihrál osudovou ženu

Zasloužila jsem si ji. Ohňový život s Lety na naší rajské zahrádce je zkrátka rajský. Přirozeně živočišná radost z bytí.

Podobáme se jedna druhé. Jen muziku zatím posloucháme každá jinou. Lety ještě nepoznala černošské blues, jazz, stejně jako ještě nikdy neochutnala třešně. Těším se na každý den s ní a s Vaneskou a Jardelem, které není možné nezbožňovat. Od jejich příletu jsem neměla příčinu rozčílit se na ně. Jsou to úžasné moudré dětičky a to zcela objektivně. Děti, které se vychovávají samy. Všechno přichází přirozeně a z té přirozenosti vyplývá ta nejsprávnější cesta, aniž by si kdokoli brožurkově lámal hlavu s tím, co děti smí nebo nesmí, co je zdravé a co zdravé není, kdy se má chodit spát…

Když se včera schylovalo k bouřce, jen jsme si nad sebou rozložily deštníky a zůstaly v křeslech každá s jedním děťátkem, vdechovaly bouřkovou vůni osvěžovány deštěm, který přešel, aniž by nás vyrušil.


svatebni3

Lety

4 comments on “Osud mi přihrál osudovou ženu

  1. Kashika napsal:

    Asi se někdy…… zastavíme, Miru. Jsem nalákána na nejvyšší únosnou mez :-))

  2. Mirka napsal:

    Kashiko, kdykoli.

  3. Mirka napsal:

    Aha, ony se při přenosu z bloguje nějak vytratily ty fotky, to se stalo u mnoha článků. V rychlosti jsem tam nějaké vložila, nejspíš jiné, než původní.

    Musím totiž přichystat čtyři dětičky do Olympijského parku SOČI na Letné.

Zanechat Odpověď

