Lety s Loankou

Lety uklízí.

letysloan014.jpg

letysloan007.jpg

Tady to Loanka miluje. Tam se jí líbí nejvíc.

Jenže jakmile si Loan všimne, že ji fotím, okamžitě zvážní a změní výraz do vyjevenosti.

Pokaždé!

Celá já i v tomhle.

5 comments on “Lety s Loankou

  1. anina napsal:

    Mirko,krásný holky :)

  2. Mirka napsal:

    Jenže,já tu jejich skutečnou krásu zachytit nedokážu. Alespoň ne tím ehm…něco jako fotoaparátem, který mi zbyl, když mi byl ztracen ach…ten můj.Ale Tvému oku stačí docela určitě jen náznak, aby sis domyslela :-)

  3. Mirka napsal:

    P.S.Na něj bych volala marně. André ho nejspíš nechal i s batůžkem v nějakém nočním podniku.

  4. ratka napsal:

    nic není ztraceno, zkus volat. vrací se kreditní karty i ztracené peníze. proc by neprisel zpet fotoaparat ktery mas rada. ZAvolej ho.ty fotky jsou nadherne. nadherne bytosti

  5. spoon napsal:

    ta roste! a je nadherna! A s tim zachycovanim si nedelej hlavu…

Zanechat Odpověď

