Na Losar

I děti byly v Novoměstské radnici přivítat tibetský Nový rok.

Kouzelník si vybral Vanny jako pomocnici.

***

Angolanka Iriš, která před měsícem přicestovala do Brna, aby tam studovala, si užívala u nás víkendu, ale držela mosopustní půst a tak místo vynikajícího králíka s krkovičkou, co jsem ho upekla i na její počest, dala si jen knedlíky se špenátem.

Navíc si ty knedlíky osladila.

Moc jí ale u nás chutnalo :-) a moc se jí u nás líbilo.

Ráno, už v nových copánkách, co jí Lety hodiny a hodiny pletla, mě oblečenou do županu, ve kterém jsem do teď, objala:

„Mami, mam hodně hodně rada!“

Podmínky, ve kterých vděčně žije u své české křesťanské rodiny na Moravě, se od těch našich kobyliských značně liší.

***

A já žasla nad tím, jak hravě děti ovládly prográmek (byť jednoduchý) na úpravu fotografií, který jsem se jim chystala pracně vysvětlovat.

Hanuš v létě v Cabourgu, jak mu At připravil narozeniny.

kral.jpg

Musela jsem ho sem vložit, když není na fotkách ze včerejška.

Seděl stranou.

l_sky_041.jpg

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

laska.jpg

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

One comment on “Na Losar

  1. Mirka napsal:

    Že mi Iriš řekla ‚mami‘ bylo dojemný. Ani Lety mi tak, samozřejmě, neříká.

Zanechat Odpověď

