Za jednou z kamer

Shlídla jsem film o filmu, Aleš byl výjimečně na pár vteřin ne za, ale před kamerou, tak jsem si ho tajně vyfotila.

alda

alda

Ze seriálu Okresní přebor, na kterém taky pracoval, jsem neviděla ani jediný díl, ale na film se podívám, až bude ke stažení.

Pro mě jsou totiž takové objevy vzácné, Aleš o sobě a o své práci vůbec nemluví a mě dokonce požádal, abych ho neoznačovala na FB fotkách, které sama nafotím.

Jenže mě, vášnivého dokumentaristu, nemůže zastavit.

A navíc, tohle jsem si našla náhodně a je to veřejný.

Zanechat Odpověď

