Zapadla jsem okvětními lístky a vypila je ve víně

Stromy kvetou tak krátce! Pokaždé mě to překvapí, i když to vím už dlouho.

***

Při obědě na zahrádce u Blekotů, užívám si slunečného dubnového dne s chladným ale vánkem, krmím maličkého Marka, když v tom Atanáš vleze na vedlejší zahrádku a konec kropící hadice namíří, nerad, rovnou na mě.

Můj řev zanikl v řevu obědvajících hostů. Ti ale řvali smíchy.

***

Poprvé od doby, co bydlíme v Kobylisích se na zahradě objevili vrabci. Úžasný! Připomínají mi dvorek mého dětství. Dlouho jsem žádného vrabce neviděla.

***

Čím dál víc, mě, extroverta tělem i duší, napadá, že mlčení – opravdu zlato, když tak přemýšlím o komunikaci mezi lidmi.

4 comments on “Zapadla jsem okvětními lístky a vypila je ve víně

  1. alena napsal:

    Tak já jsem naprostý introvert a muj starsí syn taky,kdyz se sejdeme tak si hezky pomlcíme,u nás ve meste vrabci taky vymizeli,ale vyskytují se v parku v pivní zahrade,to jsou tak drzí,ze so prijdou i pro drobecky na stul :-D

  2. Mirka napsal:

    Není nad to hezky si pomlčet. Asi se stanu taky introvertem.

  3. ŠVM napsal:

    Jak s kým.

  4. Mirka napsal:

    No jistě.K mlčení je třeba vybírat si člověka obzvlášť obezřetně.

Zanechat Odpověď

