Dovolená, nedovolená, já si dovoluju

Žijeme zas a znovu na naší neupraveně útulné zahradě a je to ráj, kam díky břečťanům a smrkům je vidět hlavně jen z Krtečkovi (říkáme tak našemu milému sousedovi Emilovi – nosí stejné „kalhotky s kapsami“) střechy, kde ale Emil bývá mezi milovanými anténami často, i za poledního žáru, a tak jsem se rozhodla vzít ho za čestného člena našeho Epikurejského spolku a klidně se po zahradě pohybuju polobnažená a opaluju obnažená, aniž bych nadále sledovala, zda zrovna jednu ze svých milovaných antén neladí.

A to je teprve začátek léta!

Kromě těch, co odcházejí a přicházejí jsme čtyři stálí, dva hrají na kytaru a Kati se učí na zkoušky. Dělá je pravidelně za jedna.

Dva minulé dny proběhly v zajetí patnácti měsíčního Marka, což pro mě znamenalo kromě radosti i nutnost nepatrného navýšení energetického příjmu. Prý si mám zapisovat všechno, co sním a vypiju, zdálo se mi to jako zajímavý nápad, chvíli jsem přemýšlela, kam si to budu zapisovat a pak si říkám:

„Kam asi? Přece na blog! Každý večer, dokud mě to bude bavit. Do komentářů. Poctivě.“

Jsme přeci, to co jíme, tak teď se uvidí, co jsem vlastně zač.

Marko odejel s Ori a Teou, já dočetla v zapadajícím slunci velmi špatně přeloženou knihu velmi známého překladatele, přepřekládala jsem si ji chvílemi podle svého.

Chvíle posledního řádku knihy mě pokaždé rozhodí. Zvlášť při západu slunce. Dneska si prožitek prodloužím filmem, abych porovnala svou představivost s představivostí režiséra a taky abych zjistila, jestli i překlad filmu je stejně nepovedený.

Uspokojila jsem dnes zase svou smrkovo – břečťanovou mánii a vysadila pár dalších břečťanů, ale zasadila jsem i šalvěj.

Z toho keříku od ŠVM už je pořádný keř i když si z něj průběžně vaříme čaje, a zrovna kvete jemnými fialovými kvítky.

Ty dneska zasazené keříčky přivezl na motorce Mára.

Sametky, třeste se!

***

10 comments on “Dovolená, nedovolená, já si dovoluju

  1. Mirka napsal:

    Já si právě všimla, že se na bloguje.cz něco děje!

  2. Mirka napsal:

    30.6. 2012bloguje.cz končí.To abych začala přemýšlet o nějakém tom přesměrování :-)Nejdřív ale budu muset najít přesměrovávače. Jsem tedy zvědavá, do jaké míry se to podaří.

  3. Mirka napsal:

    Takžev téhle podobě se stane blog poslední den v červnu nejspíš už jen neživou pamětihodností pro návštěvníky knihovny:-)A já budu pokračovat někde jinde v nové podobě, pokud se někomu podaří mě se vším všady do toho jiného světa přenést.Možná by to šlo sem:http://mirka-langerova.blogspot.com

  4. Mod. napsal:

    Jo,t o vypadá moc dobře:o) Já čekám na tvůrce bloguje AD, buď mě někam přestěhuje, nebo nic :o)

  5. Mirka napsal:

    Přesměruje Tě.Kdybych se k Tobě nepodívala, nic nevím :-)

  6. Mod. napsal:

    No a teď si vem, kolik lidí to třeba prostě neví, nevšimnou si, nebo jsou někde mimo, 1.7. příjdou a vono nic:-(

  7. Mirka napsal:

    Jen doufám,že bloguje.cz splní, co slibuje:"Návody pro snazší přesun vašeho obsahu a další instrukce souvisejícís ukončením provozu budou zveřejněny v nejbližší možné době.Do 31.12.2012 jsme připraveni zajistit přesměrování z původní adresy vašeho blogu na novou."

  8. Mirka napsal:

    Tenšok si osobně nedovedu ani představit. I takhle to byl mě šok, přeci jen je to citová záležitost, bez ohledu na to, že právě já měla na bloguje.cz příznivců jen nepatrnou hrstku :-)

  9. Mirka napsal:

    Snažím senést to statečně – ale šest let, je šest let. Z každého dne chvilka.Změna je sice život, ale zvyk zase železná košile.

  10. Mirka napsal:

    U mě,to přechází až v jakousi symboliku – měním radikálně i sebe živou.

Zanechat Odpověď

