Letos jako loni

Věčný koloběh. Už zase napouštíme.

Běžně samozřejmě bez plavek.

  Hudební doprovod:

André

Miluju vedra! I noci po nich.

4 comments on “Letos jako loni

  1. Mirka napsal:

    Ta voda je jako led – nemůžu je z ní dostat.

  2. alena napsal:

    Já miluji hlavne ty noci po vedrech,vcera jsem taky pozorovala prírodu,kdyz ptáci prestanou zpívat a létají svatojánstí broucci….

    • Mirka napsal:

      Já se jednou za takové teplé noci na horách přidala ke svému „tchánovi“, velice distingovanému pánovi. V domění, že pozoruje světlušky v údolí, stoupla jsem si těsně vedle něho:

      „To je krása, Gerarde!“

      Když v tom jsem si všimla, že ze stráně dolů močí.

Zanechat Odpověď

