Čirá radost

5 comments on “Čirá radost

  1. kaschika napsal:

    To je naprosto super!!!!!!Nemohly bychom Ti tam přihodit našeho vnoučka(3)? :-)) My se chystáme pořídit mu bazének na Okoř, ale tam ho to nebude bavit jenom s bábama.

  2. Mirka napsal:

    Přihoďte! Budeme se moc těšit!

  3. kaschika napsal:

    OK, plovací kruh s mikymauzama už máme, pořídíme láhev božolého a něco na zub a toto léto se určitě zastavíme (samozřejmě ne neohlášeny!) a přihodíme :-))

  4. Mirka napsal:

    Tohle léto piju bílé (je mi to líto, ale ani – bílé české mi nesedí) – suché a hodně hodně! chlazené.

    To tedy bude něco! To mi věřte.

    Právě jsem vystoupila z bazénku….kape mi ze šosů.

    Koupe se nás tu hodně …já bezkonkurenčně bez…takže! se těším na Karlíka!

    • Mirka napsal:

      Kolem půlnoci už tomu bylo jinak.

      Vojta se zastavil na kafe a bylo z toho, těžko uvěřitelných, devět lahví. O půlnoci se už nikdo po plavkách nesháněl, jen sousedi zavírali okna. Hlasitě.

      Osvobodila je od nás až překrásná bouře, museli jsme se jít sušit ke krbu, venkovní oheň déšť uhasil.

      Polepšíme se.

Zanechat Odpověď

