Talent na žití

„Cesta ke štěstí.“ Tenhle „předmět“, jehož cílem zřejmě bude, rozvíjení emoční inteligence, objevování sebe sama, se na některých evropských školách prý už s úspěchem vyučuje. Rozhodně v základním vzdělání by byl jistě užitečnější než spousty naučeného a vzápětí zapomenutého balastu.

Jenže já moc nevěřím na geniální učitele.

Život znamená pro spoustu lidí honbu za statkovými symboly.

Ale život se dlouží a co s ním?

Konzumerismem a s ním souvisejícími přebytky je unaven, znuděn, už kdekdo. I když k dosažení určitého osobního štěstí snad ledaskoho dovést může.

Ne mě.

2 comments on “Talent na žití

  1. Mirka napsal:

    Tohle ale není nějaká lítostivá stížnost, jen takové proletění hlavou, zřejmě inspirované nuceně vyslechnutým hovorem, na míle mě vzdálených (životním stylem) lidí.

    Mně se v podstatě celý svět (pokud v něm není násilí) líbí v jakékoli podobě.

    A právě před chvíli psal mi kamarád – už vás musím vidět, už se mi o vás zdálo – a to je štěstí a v tom je smysl.

  2. anina napsal:

    Mně je z toho už dloooho smutno :(
    Peníze jsou potřeba k přežití, k tomu si občas udělat radost i díky nim, je fajn.Bohužel jsou lidé, co jsou přesvědčeni, že jen s penězi mohou být, jak říkají „IN“ a možná nikdy nepochopí, že to lze i bez nich.
    A co horšího, někteří je berou jako prostředek nejen určité jistoty, ale moci..

Zanechat Odpověď

