To je ta země zaslíbená, zvěře a ptáků plná, medem oplývající…

Pás snímků ze života na statku.

Kůzlátka, otevřete vrátka… 

11 comments on “To je ta země zaslíbená, zvěře a ptáků plná, medem oplývající…

  1. kaschika napsal:

    nádhera!!!!!

  2. Manzelka napsal:

    To jsou nádherné děti a nádherný pes na nádherných fotkách! Díky!!!

  3. ratka napsal:

    na fotkách to vypadá jako idyla :o) krásné a spokojené dětské obličeje díky moc za fotky, líbí se mi všecky

  4. anina napsal:

    Krásný děti Mirko.Jo, všechny..Možná jsem ovlivněna, ale přijde mi, že každé má něco z tebe.

  5. alena napsal:

    Povedlo se ti zachytit ty nádherné chvíle detství,urcite se tam tvým vnoucatum moc líbí.:-)

    • Tyhle fotky, Alenko, dělal jejich táta, Aleš.

      Dneska si děti, měla jsem jich tu v té chvíli šest, malovaly, ve chvílích slunce, které se dnes střídají s průtržemi, křídami na uschlém chodníku v Kobylisích. Namalovaly si i postýlky s polštáři a peřinkami a lehaly si do nich – tedy na ten chodník – než odešly jako do práce.

      Chodili okolo lidé a tvářili se někteří tak, že já už málem několikrát proti své vůli řekla:

      „Děti, nelehejte si na ten chodník!“

      Ale tlaku civilizace jsem opět vítězně odolala :-)

  6. Tedy – jakože civilizovaný člověk si na chodník nelehá ani po průtrži.

  7. alena napsal:

    Ale po desti jsou chodníky alespon cisté…..:-D

  8. Liš napsal:

    Liška Ryška:

    Hezký.
    Zkouším zase jednou přidat komentář, jestli se to konečně už povede …

Zanechat Odpověď

