Zpevním si svalový korzet

Ačkoli atmosféra domu svádí k činnostem docela jiným, které by mě do větší psychické a možná i fyzické pohody doslaly spíš než veslovat bez vody, poruším pravidlo, kterého se držím už léta, to o plýtvání energií Pánu Bohu do oken a začnu s posilováním a kardio-tréninkem. 

Tedy jestli, až ho vytáhnu ze sklepa na světlo, bude veslovací trenažér komplet a ne moc zarezlý.

Nebudu to přehánět, dám si pozor, aby se mi neudělaly takové ty tuhé svaly, které nejsou na pohled, ale hlavně na dotek u žen moc vábné.

Já musím zůstat pro své chlapečky pěkně měkoučká.

Rotopedu jsem se zbavila už před časem, byla to hrozná nuda a navíc jsem se u toho potila, podivný posilovací stůl skončí nejspíš stejně, ale to veslování, to ještě jednou zkusím. I bez té vody.

Je to takové, pro mě v téhle době, symptomatické.

9 comments on “Zpevním si svalový korzet

  1. oldwomen napsal:

    Taky jedu jen naplno. Posilovací hejblata by u nás ale docela jistě skončila jako němí sluhové obložení všemi možnými svršky i spodky a psími vodítky a….
    Není lepší, nejen pro srdíčko, procházka?

    • Mirka napsal:

      Procházky v lese, po břehu řek a moří a v zimě na běžkách ve stopách sněžného skútru – to jsou moje sporty!

      Ale teď už leštím to veslovadlo.

  2. kaschika napsal:

    To je hnusný a nechutný. Nechci to číst, ani si to představovat.
    Kaschika Churchillová

    • Mirka napsal:

      :D ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    • Mirka napsal:

      Když teď všude čtu tolik špatného o kouření, tak uvažuji, že přestanu číst.

      Winston Churchill

      Miluju Winstona! A tak ještě přidám:

      Mají-li dva lidé stále shodné názory, je jeden z nich zbytečný.

      Když procházíš peklem, nezastavuj se.

      Můj denní režim: do 11,00 úřadování v posteli, po obědě hodina spánku, celý den alkohol a doutníky. Tak jsem porazit Hitlera!

  3. ratka napsal:

    jsem velký příznivec umírněných procítěných pohybů. takže žádné buď anebo. hezky uprostřed a jemně

  4. Mirka napsal:

    Zdokonaluju se. Vesluju v cyklistických rukavicích.

Zanechat Odpověď

