Ponurý čtvrtek

Vidoulsky se zasekl na svém recyklovaném ptákovi a tak jsem si jako každé ráno už po mnoho dní znovu přečetla, že S velkým ptákem se to musí umět.

Jako všechna předešlá rána odolala jsem perverznímu pokušení nevhodně doplnit text o velkém ptáku komentářem, andělským bytostem zapovězeným.

Sama bez inspirace, klikla jsem na Freshly Pressed a zlákána číšemi na obrázku, naší odvěkou nesnází, na Luxusní život Vanilky.

To, že znesvěcujeme dobré víno nevhodnými sklenkami, překáží nejen Jemu ale, přiznávám, i mě, ačkoli od jakéhokoli snobismu mě dělí propast přehluboká.

V tomhle případě ale chápu i já, že všechno chce své, natožpak dobré víno a to i v případě, že člověk stoluje na bedně od banánu.

Tvar sklenice chuť vína bezesporu ovliňuje. Vím o tom své, za ta léta vášnivého smilnění s hrozny vůně země, rozpáleného slunce i chladu lijáků. 

Kdybych měla spočítat, kolik se za dobu našeho soužití cinkajících číší pobilo, nikdo by neuvěřil, ani já nejspíš ne. I dneska ráno leží v koši na tříděný odpad jedna další.

Ale střepy přinášejí štěstí a tak budu ignorovat sklenice od hořčice, zvuk rozbrušovačky ze stavby odnaproti, hukot nevyluxované bedničky od počítače, ještě o trošku víc zanedbanou domácnost než obvykle a dám si horkou koupel.

2 comments on “Ponurý čtvrtek

  1. Liška Ryška napsal:

    Horká koupel! To je přesně to, co by mi teď bodlo!

    Ale nevím, kdy budu mít tu možnost.

Zanechat Odpověď

