Ráj Rozkoše aneb Proč žiju bez Robertka

Ne že bych chtěla trumfnout Trable s hurikánem.

Já:

Formou zásilky objednala jsem si u vás LELO Mia sytě růžová – luxusní dámský vibrátor napájený z USB. Slovo luxusní v tomto případě opravdu na místě není. Při používání se jeho dvě části od sebe oddělují, takže je prakticky nepoužitelný.

Jsem ochotna zajít s reklamací k vám do skladu na Palmovce. Chtěla bych si touto formou domluvit schůzku.

Ráj Rozkoše:

Dobrý den,
Problém s výrobkem mne skutečně mrzí, jelikož s těmito výrobky skutečně nebývají problémy.

Samozřejmě se s ním můžete u nás zastavit a to bez předchozího domluvení schůzky, kdykoliv během pracovní doby od 9:00 do 18:30hod.

Následovala nesmírně komická reklamační návštěva skladu vedeném pod zcela jinou nálepkou, něco jako počítačové doplňky. Sešli jsme se tam nad tajuplným zvonkem dva. Obrovský rozpačitý nedočkavý muž v montérkách (“Už to došlo?” “Nedošlo, říkali jsme vám, že se vám ozveme.”) a provokativně nerozpačitá já.
Reklamaci přijali, ale na skladě nic pro mě. Mám si vybrat jiný výrobek z www stránek a urychleně mi ho pošlou.

Já:

Vybrala jsem si, rozdíl v ceně doplatím.

Ráj Rozkoše:

Dobrý den,

Omlouvám se, ale došlo na našich stránkách k chybě a tento výrobek bohužel již nemáme. Prosím vyberte si jiný.

Děkuji za pochopení

Vybrala jsem si nerada zase tedy jiný.

Ráj rozkoše:

Dobrý den,

Bohužel Vámi vybraný výrobek již nebude nikdy k dispozici, prosím vyberte si jiné zboží.

Po té následoval další výběr a po té konečné vrácení peněz, neboť výrobek co mi poslali se jim vrátil poškozený. Pro peníze do skladu došel můj nejvěrnější a v krámku vedle mi koupil za stejnou cenu boty na zumbu.

6 comments on “Ráj Rozkoše aneb Proč žiju bez Robertka

  1. vidoulsky píše:

    A nebyly u toho tenkrát nějaké komentáře?

    • Mirka píše:

      Přeposlala jsem tehdy tu roztomilou obchodně internetovou konverzaci (před rokem či dvěma?) jen svým nejintimnějším přátelům. Docela jistě to jeden z nich komentoval, ale to už vzal mailový čas…

  2. kaschika píše:

    Tovižejo, lepší zumbovat než vibrovat. 😀

Napsat komentář