Narazila jsem v bezesné noci na zapomenutý „skeč“

a srdce se mi bolestivě (sakra!) sevřelo steskem.

3 comments on “Narazila jsem v bezesné noci na zapomenutý „skeč“

  1. annapos napsal:

    Neznám podrobnosti, vidím jen jedno, jak svět krásně a logicky funguje, dokud ho neovlivňují dospělí. Je to prvotní a základní lidství? To že se vám stýská, i když nevím proč, chápu, a rozumím vám, mně se také často stýská po době, kdy děti a vnuci, měli tuto čistou bezprostřednost.

    • Mirka napsal:

      Mám sedm vnoučat, Ann. Čtyři běloušky, dva černoušky a jednu mulatku. Ti poslední tři odletěli v září s rodiči do Afriky a budou tam až do května.
      Koncem léta se tam zase vrací, mně tu zůstane alespoň Vany, která tu začne chodit do školy. Pokud je tedy nepřemluvím, aby tu nechali i Jardelka.

      • annapos napsal:

        Přeji, aby to rychle uteklo, neustýskejte se, ať máte až přijedou, dost sil na tu velkou radost, ta děťátka na videu jsou kouzelná. Anna

Zanechat Odpověď

