Kterak se drogám propadá

Probudila jsem se do upatlaně šedého nečasu, v nevábné náladě se spoustou nelákavých předsevzetí.

Čím začnu?

A připravila jsem si ranní kávu, rozložila se do křesla oblita její vůní, upíjela z šálku a spočívala v zpomaleném čase. S každým lahodným lokem stoupala blaženost do mého těla i mysli.

Nic nemusím! Uvědomila jsem si náhle v plné síle oslňující fakt.

A v tu chvíli popadla mě chuť skály lámat .

4 comments on “Kterak se drogám propadá

  1. olivia napsal:

    Presne takto isto vyzerajú mnohé moje rána. A nedokázala by som krajšie popísať moc kávy. :-)

  2. kaschika napsal:

    Na takový rána se těším. Nebýt štvancem.

  3. Desperádo napsal:

    Pěkné velmi. Ránu s kávou se nic nevyrovná.

  4. annapos napsal:

    Oba články, včerejší i předvčerejší, jsou vlastně o svobodě, svobodě se rozhodnout?

Zanechat Odpověď

