Nejsem pro ani proti, ba právě naopak

Kdybych neměla silně vyvinutou obranyschopnost, mohlo by mě internetové pročítání názorů lidí na dění kolem nás v posledních týdnech  přivést k znechucení tak mimořádnému, že by mě donutilo až i k nějaké…akci třeba. Nedožene ale.

Přeruším na čas styk se svým oblíbeným, jediným které mi zůstalo, médiem.

Fanatismus lidí, kteří mají zřejmě jakousi silnou odvěkou potřebu, od dětství živenou zvráceností pohádek, tedy potřebu svého andělského vůdce zosobňujícího veškeré moudro a dobro a stejně tak silnou potřebu svého ďábelského nepřítele zosobňujícího veškeré zlo, se mi víc jak protiví.

Dnes o to víc, že se ti lidé, tak snadno vehementně proklamující svoje názory, opírají o zprostředkované informace nedostatečně informovaných a v dané problematice nevzdělaných taky fanatiků, a nebo i jen lovců senzací, o slova vytržená z kontextů.

Nikdy neporozumím stádu oddaně slepě jdoucímu za svým vybájeným vůdčím ideálem. Kamenující dav mě děsí, byť kamenuje jen slovy. I slova ubíjejí.

15 comments on “Nejsem pro ani proti, ba právě naopak

  1. vidoulsky napsal:

    Barbaři se od nepaměti blížili civilizovaným krajům.

  2. Nejlepší pizzař napsal:

    Jak to, že nejsi na horách?

    • Mirka napsal:

      Nejlepší pizzař rovná se nejlepší hnětač.

      Nejsem, ale zítra už budu. Dnes si Ori nechala uplést copánky, aby se nemusela už vůbec česat. Takové copánky, jaké my onehdy upletla Lety.

    • Mirka napsal:

      Myslels, že se to nezveřejní.

      Já jsem ale komentáře přeprogramovala, takže už nikdo nemusí čekat na prvotní schválení a můžou mi psát třeba i úchyláci, když zadají svůj mail. Zkusila jsem i bez mailů, ale během chvíle naskočily stovky reklamních spamů.

  3. „…bezbranně viset…“ to jsi pěkně trefila

  4. Mirka napsal:

    Díky Tvému nicku vybavila se mi (až nevhodně) věta, na kterou jsem narazila při čtení o Bukowského díle:

    „starý prasák i po smrti umělecky zraje“

    • Mirka napsal:

      Tedy, ne že by „starý prasák“, stejně jako Tvůj náhodný nick, měl s Tebou kromě uměleckého zrání něco společného.

  5. oldwomen napsal:

    dav mne děsí

  6. Liška napsal:

    Jó, takový „kulturní“ dav nebo dav, co si o sobě myslí, že je kultivovaný, to je velká hrozba. Z toho je mi šoufl.

  7. vidoulsky napsal:

    Právě jsem viděl v TV jak je Sedloňov zapadán. Óóóó jak Ti závidím. Nade všechny resorty na Maledivách, Barbadosu, a jiných stříbrných píscích, modrých mořích a zelených palmách dávám přednost base piv v předsíni, nějaký lovecký salám, sýry, maso, víno a tak tomu podobně.

Zanechat Odpověď

