Podruhé do stejné vody nevstoupíš

I když ty bledule vyrážejí rok co rok stejně.

První sněženky v údolí, jak je před pár lety nafotila Marie, jejíž příjmení Hrdinová.

První statečné bledule v údolí, jak je před pár lety nafotila Marie, jejíž příjmení je Hrdinová.

„Mirko, vzpomínám pořád na tvé modré vlasy a župánek, nočníček a rudé maliny z léta v studánkou chlazené komoře..doufám, až mi poběží poslední film, že tohle ještě jednou uvidím!“  napsala mi včera před půlnocí pod pár let starou velikonoční fotku Bára.

Zase budou Velikonoce, Barunko.

***

Vrátila jsem se z tak zimního údolí, jako by se v něm jaro už nikdy nemělo rozpučet. Toužebně čekám na ten rozpuk jak ten smutný Motýl, co ve světnici teplem kachlových kamen omámeně ožil.

Na rozdíl od něho mám ale já pořád svůj nektárek. I v zimě. Tak na co si vlastně stěžuju?

4 comments on “Podruhé do stejné vody nevstoupíš

  1. kaschika napsal:

    Ahoj Miru,
    doufám, že sis to tam krásně užila!

  2. olivia napsal:

    ten obrazok je ozaj nadherny… dojemne cele…

Zanechat Odpověď

