Kdo je nespokojený sám se sebou, nadává na svět kolem

Včera jsem se zahlídla a to jsem se tedy lekla. Jenže věčný nenapravitelný optimista, hned si říkám:

„Je to přechodný, změním to!“

Anebo se budu mít ráda i tak, protože nadávat na svět? K čemu by mi to bylo?

 

Nemůžu za to, ale já to neustálé kritizování, to věčné lamentování na všechno a všechny, vnímám jen jako zástupný manévr, jako snahu o odklonění se od vlastní zoufalé ubohosti.

6 comments on “Kdo je nespokojený sám se sebou, nadává na svět kolem

  1. vidoulsky napsal:

    Nač si komplikovat nádherný život

  2. Mirka napsal:

    Myslím, že jsem Tebe nikdy na nikoho a na nic lamentovat neslyšela. Když opominu ten smradlavý hadr v koupelně.

    ***

    Klátí mě, Lechu, Borrelie.

    Ne, že bych si nějak moc stěžovala. Jen jsem si myslela, že do sto dvaceti budu pružná jako břízka. Třeba budu, třeba něco vědci vymyslí. Třeba klíště nebo jeho larva kousne i nějakého multimiliardáře a ten pak zasponzoruje výzkum a nějaký chytrý vědec něco vymyslí.

  3. vidoulsky napsal:

    Pro Tebe se stanu multimiliardář a nechám se kousnout tou potvorou. Následně se stanu chytrým vědcem, zasebesponsoruji se a něco vymyslím na ty klátivé Borrelie. Co zbude prochlastáme. S tim hadrem je furt problém.

    • Mirka napsal:

      Vezmeme to odzadu. Stačil Tvůj placebo komentář a hned jsem pookřála.

      • Mirka napsal:

        Nevím sakra, proč se mi zrovna teď vybavil ten příběh Vladimíra Menšíka s tou babkou u popelnic, jak ji míjel a říkal si: „Tak tuhle tedy ne!“ Když najednou babka tak nějak zvesela poskočí…

Zanechat Odpověď

