Dekapitace

Probudil mě děs tak veliký, že mě brnělo celé tělo, nemohla jsem se hnout a bylo mi hrozné horko. Už jsem byla vzhůru, ale nemohla jsem se pořád pohnout, tuhnoucí krev působila tělu trnutí, uřízli mi totiž před tím hlavu, už po druhé. Ta hlava jako moje hlava nevypadala, ale byla to moje hlava i já celá jsem jako já nevypadala, ale byla jsem to já, i když ne pořád.

Bezcitně nelítostný sektář běžel na krátkých nohách vyschlým korytem řeky a držel vítězně mou hlavu nad svou hlavou v černém turbanu a té mojí hlavě, co jako moje nevypadala, vlály divoce vlasy, taky černé.

A to se stalo mojí hlavě dvakrát, po té, co jsem se zoufale snažila ukrýt, plně si vědoma, že marně.

Po třetí už mi hlavu neuřízli, i když jsem od samého počátku věděla, že se to stane třikrát a že se tomu nemám šanci vyhnout. Ale vyhnula jsem se své třetí popravě, probudila jsem se.

To mám z těch  pákistánských myšlenek, pomyslela jsem si a uvědomila si, že horko je mi nejen z té vší hrůzy, ale i proto, že je horko v celém domě, že jsem na noc zapomněla ztlumit topení. Sešla jsem tedy ztlumit topení a otevřela  si i počítač, abych se rozptýlila a rozptýlila jsem se.

Vystoupám po tmě do ložnice, vpustím trochu svěžesti ze zahrady, zabalím se do přikrývek a budu znovu usínat a budu myslet na samé příjemné věci. Mám štěstí, mám na výběr.

8 comments on “Dekapitace

  1. Witch napsal:

    Není to pouze zprávami, ty jsou nanejvýš využité pro zpracování do snu, který komentuje nějaké nebezpečí. Přetopení zasadilo děj do vhodného prostředí. Podvědomně o nebezpečí víte. Je tu nějaká hrozba, která by mohla znamenat (alespoň na čas) zásadní konec. Pokud se Vám něco podobného bude zdát, zkuste se naučit rozkázat „takhle to nechci! Vím, že je tu úkryt a bezpečí, že mne nenajdou!“. Někdy to vyjde, ale dá to práci se naučit.

  2. Liška napsal:

    Fuuj, takový noční děs!
    Dobře jsi to zvládla, hurá.

    • Mirka napsal:

      Pro mě jen noční děs, Liško, naštěstí.

      Pro jiné lidi ale žitá skutečnost, realita dnešní doby, realita, kterou nikdy nepochopím.

Zanechat Odpověď

