Prahnu po bujné vegetaci pod sluncem

Ráno jsem se vnořila do FB alba  „American dream by Linda“  tedy do 170 fotografií, ve kterých Linda zachytila svoje cesty Jižní Amerikou.

Lindě snad nebude vadit, že jsem neodolala a  jeden její snímek si vypůjčila.

Lindě snad nebude vadit, že jsem neodolala a jeden její snímek si vypůjčila.
Zrovna tedy tenhle, protože zrovna tady bych právě teď tak ráda seděla a nožky si smáčela.

Ty fotky mě do sebe tak vtáhly, že jsem zapomněla na realitu a když jsem se probrala ze sna, kterým si Linda žila, jen stěží jsem mohla uvěřit, že „jaro je tady“, jak se mě snažil přesvědčit v noci slavík a k ránu celý ptačí sbor.

Okny hučela a hučí zlověstně meluzína a já mám to štěstí, že můžu odložit svůj dnešní vstup do ulic města, i když vím, že bych ho odkládat neměla. Ale snad pondělí bude milosrdnější, ačkoli víkend má být historicky nestudenější. A prý že se globálně otepluje.

Kati dneska přiletí z Barcelony a tak to bude pro ni nejspíš pořádný šok.

Meluzína si dál hučí, slepice zlověstně krákorají na zplundrované zahradě a já nedělám, co bych dělat měla a studí mě kolena. Když nemám slunce nad sebou, alespoň to tu pořádně roztopím.

2 comments on “Prahnu po bujné vegetaci pod sluncem

  1. Mimo.ň napsal:

    Slavičí zpěv, teplé noci a vzpomínky na to, co možná zase jednou bude… kéž by. Z roztopeného pokoje se pak do mrazivo – šediva vyráží vůbec těžce (na druhou stranu, když jsem někdy koncem října zjistila, že venku je i přes bídné teploty útulněji než v mém bytě, trošku mě to zneklidnilo…).

Zanechat Odpověď

