Jablka opravdu nepadají daleko od stromů

Čtyřletá Tea moc krásně maluje, tak krásně, že si od ní nechávám vymalovat kde co, třeba i kuchyň. Abstraktně.

Taky Tea krásně modeluje, vytvoří sošku i z vanilkové náplně sladkých tyčinek.

„To je úžasný, z tebe bude jednou malířka.“

„Nebude.“

„Tak sochařka.“

„Ne.“

„Prostě výtvarnice.“

„Nebudu ani malířka ani sochařka.“

„A co bys chtěla být?“

„Nic, jenom jméno.“

Vzorek kuchyně - dodatečně přiložen.

7 comments on “Jablka opravdu nepadají daleko od stromů

  1. Mimo.ň napsal:

    To je hezký… já to měla kdysi naopak… (cokoliv, ale beze jména… ) :-) Co fotky tvorby? Budou?

  2. Mirka napsal:

    Jinými slovy Tea řekla: Budu sama sebou.

    • Mirka napsal:

      I já ani dneska ještě netuším, čím bych vlastně chtěla být.

      • Liška Ryška napsal:

        Já bohužel taky ne. Kdo jsem, se do mrtě ukáže asi až na funuse. :(

        Tea – jak jsem ji viděla na fotce, hned jsem si říkala, že je to super speciální svá osoba! A taky jo! Těším se na další její příběhy. Kdyby si založila za pár let blog, tak prosimtě Mirko dej vědět!! Ten bude stát za to!
        Zeď je parádní.

        • Mirka napsal:

          Na funus bych nespoléhala, Liško.

          ***

          Tea usíná, v jedné ruce třímajíc

          tedy složený.

          A v druhé moje dva odumírající prsty.

      • Mirka napsal:

        I když jedno povolání mě vlastně přitahuje. Bába kořenářka. Jen nevím, jestli bych měla k tomuto poslání dostatek trpělivosti a taky nevím, kdo by mě vzal do učení.

Zanechat Odpověď

