Realitu zvládám, zato filmy mě dostávají

Každý den je svátek a tak ani ten den dnešní, velikonočně – aprílový, není výjimkou. Deficit slunce sice nebezpečně stoupá, ale teplo útulného domova ho mírní a sněhu už se nikdo nediví.

Povídám si s Martinem, jsem doma a on v Africe a je to zadarmo. Tenhle pokrok miluju.

Šedý aprílový den mile prochází v příjemné a navíc mladě krásné společnosti Kati a Andrého, stejně jako den včerejší, stejně jako mnoho dnů roku minulého.

Rozpouštíme sezení, každý si jde za svým a já vláčná nechci víc, než jen tak ležet a na něco se dívat. K těmto svým choutkám chladivých šedých dnů sloužívá mi iVysíláni.

Nejdřív si pouštím dokument o chobotnicích, protože chobotnice mě odjakživa fascinují a pak jediný seriál, který sleduju, seriál Vyprávěj, ve kterém nacházím znaky doby, i když ze mě se tam neodráží ani stín. (Časem přidám i seriál další, jednak ho točí i Aleš a jednak v něm Bolek Polívka hraje kriminalistu.)

Díl Nagano.

Dívám se, dívám vtažena do doby minulé a najednou mi dojde, že tu opřená do polštářů ležím, upíjím whisky se sodou a…ehm…zase pláču!

One comment on “Realitu zvládám, zato filmy mě dostávají

  1. annapos napsal:

    V dnešním článku, mě dovedla k napsání komentáře věta, o povídání s Martinem, je to divný úkaz v naší zemi, dokonce se mě zdá i světově, když je něco zadarmo, vlastně o to nestojíme, proč? Mám mnoho let, velice dlouhý seznam kontaktů na Skype, u většiny z nich, značka kamerky vymizela a nahradil ji telefonek, málokdo stojí o rozhovory přes kameru, často přemýšlím o tom proč?
    Věřím, že se vám Mirko zastesklo, i mě se často steskem dere slza do očí, to je úděl matek a babiček, stýskat si a těšit se na………

Zanechat Odpověď

