Závan vůní Gragána

Jednoho podvečera jsem si sedla v Rodi Gardanico na chodník s notebookem na klíně a napojila se. V tu chvíli se odlepilo ode zdi pár místních dědků, co v městečku postávají či posedávají celé dny za křiku rorejsů, a za mými zády začali se zájmem sledovat co se bude dít. Znervózněla jsem samozřejmě a nedělo se tudíž nic.

Svůj obrázkový pozdrav z citrusové zahrady posílám tedy až teď.

Můj balkónek…

Můj pokojík

Rodi Garganico

3 comments on “Závan vůní Gragána

  1. kaschika napsal:

    To by se to bydlelo …

    • Nereálné to není, Kasch. Spoustu domů nad mořem je na prodej. Docela jistě za nižší cenu než byt v Praze.

      Na neustálý hukot moře ale my Češi nejsme, myslím, tak docela vybaveni. Dneska mi znělo mile i nenáviděné fandění na Admiře.

Zanechat Odpověď

