Možná i takhle vypadá štěstí

Nádherná neděle,  jako bych se v ní ale stala jen pouhopouhým pozorovatelem. Věci se dějí, poklidně i neklidně, jak dít se snad mají a mně stačí  jen otupělá blaženost.

Zevnitř intimně známého těla, řízeného čirou intuicí, neschopná představit si minulé ani budoucí, vnímám tuhle věčnou chvíli.

 

Jen jedno je dneska jisté. Mezi čtyřmi stěnami neudržely by mě ani čtyři páry volů.

28 comments on “Možná i takhle vypadá štěstí

  1. vidoulsky napsal:

    To jako nahá? Nečumí Franta skrz roští? A co ten radioamatér, má anténu na střeše vztyčenu? Jo a ty čtyři páry volů! Dyť by se k vám ani nevešly! Jdu si do Alberta pro víno a nějaký ten Hoegarden. Iren pracuje a já relaxuji.

  2. Mirka napsal:

    Jinak tvář mám pěkně osmahlou (tu indiánku mi už nikdo neodpáře) a tak k večeři osmahnu na ohni i ty ryby, co jsem právě namočila.

  3. vidoulsky napsal:

    Jestli mohu, tak vně i uvnitř prosolit, dovnitř nacpat petržele co se vejde, případně další bylinky, poprášit moukou a drceným kmínem a na oliváči osmahnout. To je „po mlynářsku“ a nikdy to nezklame. Promiň že učím orla, vlastně orlici, létat. To jen aby řeč nestála.

  4. Mirka napsal:

    Kromě toho, že tu bouří, spustil se děsivej slejvák. Řeka pod okny divoce proudí…

  5. Mirka napsal:

    Během necelých deseti minut. Silnice před oknem.

    • vidoulsky napsal:

      Viděla jsi někdy osmihodinový film Andy Warhola „Spánek“? Právě si natočila úžasný film „Déšť“. To, jak v něm řešíš problém existence jednotlivce ve vztahu k celku, jak se náš, zdánlivě soukromý svět, rozpouští v celku tekoucí existence všech našich vnitřních vesmírů bere dech. A eště k tomu jsi kuchtička. Nepravděpodobné!

      • Mirka napsal:

        Warholův film jsem neviděla, i když bych kousek básníkova spánku zahlídla ráda.

        Ale vsadila bych se, že od začátku až do konce shlídne můj snímek více diváků než Warholův „Spánek“.
        Jsem ráda za Tvoji uchopenou recenzi, pomůže mnohým porozumět.

        ***

        Místo odložených ryb připravila jsem si tématicky k „Horalce“ prosté špagety. Budu si teď často vařit špagety s česnekem, zalívat je domácím panenským olejem, zasypávat slaným, výrazně pikantním sýrem a pouštět si k tomu italské filmy v původním znění. Ráda bych trochu odposlouchala a vstřebala řeč jižních vášní.

        („Špaget“- Linquine14, panenského domácího olivového oleje, česneku a pecorina dovezli jsme si tuny.)

      • Mirka napsal:

        Ještě ke Tvému, ze srdce upřimnému, výkřiku: „Nepravděpodobné!“

        Jsem úkaz jen zdánlivě se vymykající obecným zkušenostem, avšak snadno pochopitelný z hlubšího studia přírodních zákonů. Abych tak řekla.

        • vidoulsky napsal:

          No já bych si k „Horalce“ dal horalku, to dá rozum, možná bych ještě toleroval tatranku. K těm „špagetům“, tak to já, prostý Ital – teoretik, neřeším. Prostě šáhnu – olej, česnek, pecoríno, hodím na pánev – sex jde protentokrát na chvíli stranou, – hrst bazalky, těstoviny z půdy kde se sušily, život je krásný, zítra bude ještě krásnější! No a k tomu jaký že jsi to úkaz, – o tom není nejmenších pochybností! Ráno silná káva se spoustou mléčné pěny a špetkou skořice.

          • Mirka napsal:

            Odskakuju k Tobě zvrhle od té Horalky…

            Pravda, ze všech těch Italů, co tam vidím, vypadáš nejitalštěji. Naštěstí ale jen vzhledem. Uvnitř zůstáváš něhyplným Čechem s porozuměním pro ženskou duši.

  6. kaschika napsal:

    Miruško, umím si Tě, coby zahradní vílu s rozevlátými vlásky, lehce představit :)
    Ty česnekované špagety, zasypané slaným sýrem, zní výborně …

    Zdravíme!

    • Mirka napsal:

      Myslím na Vás (obě), Kasch, když je tedy konečně už ten červen…!

      Zahradní víla je ale, Kasch, ojedinělý, málo známý druh. Nepředstavuj si ji tedy, prosím, podobně, či dokonce stejně jako víly lesní, vodní či horské – nemá zdaleka tolik prostoru k pohybu.
      Platí ale pro ni stejné, jako pro ostatní víly, v případě, že pojme člověka za muže. Muž jí nikdy nesmí vyčíst její vílí původ, ustřihnout jí vlasy nebo se snažit zjistit, co dělá v noci v zamčeném pokoji. Jakmile muž tyto podmínky nedodrží, zahradní víla od něj navždy odejde i se všemi jejich dětmi.

  7. anina napsal:

    Ahoj Mirko, taky jako snad každý, jsem si říkala..krásný den ( neděle ), a taky konečně zas jeden byl takový.Jen kdyby mi nebylo blbě, taky by mě párem volů doma nikdo neudržel :)
    Měj se fajn :)

  8. anina napsal:

    Díky moc Mirko, i tak třeba vypadá štěstí..;)

Zanechat Odpověď

