By Vojta podezřele nevisel

Probudila jsem se uprostřed temné noci, v těle pod vlivem erotického bestselleru. Když jsem ze sebe setřásla 5O naivních odstínů šedi, bavila jsem se zas, jak už tolikrát vprostřed noci,  podivuhodnostmi, co je s takovou samozřejmostí žijeme.

A žasla i nad spánkem pod poduškami, když se planeta stočí do stínu. Sní náš dům, sní i naše zahrada, sní naše ulice, město, země.

O čem se zdává lidem, zvěři…

6 comments on “By Vojta podezřele nevisel

  1. vimneok napsal:

    hezké snění :) tady už není žádný stín… přechází to plynule ze stmívání do svítání

    • Mirka napsal:

      Na polární den snad stačí pořádné okenice, přežít ale polární noc, to jsem si až do letošního jara představit nedokázala.

      Člověk je tvor přizpůsobivý.

      Ačkoli díky světelné deprivaci byl prý u seveřanů konstatován větší sklon k depresivním onemocněním a taky vysoká sebevražednost.

  2. Mirka napsal:

    V Sluncem horce rozpálené zahradě (ach!) užíváme si, času třešní, já, Loan, které ještě nejsou dva, Marko, kterému už dva jsou, kočky a koťata, slepice a kuřata, ptáci mezi kterými poznávám jen sojku, straku, kosa, vrabce a sýkorku a „možná ještě někdo, o kom nevím“…napíšu, kdovíproč. Možná jsem na nějakého ducha myslela.

    Když vtom se za mými zády ozve:

    „Ahoj…“

    Jonáš, který má klíče od domu, přinesl žrádlo slepicím a mně víno.

    Měla to být předmluva k příběhu o mně a mojí dvojjazyčné Loan, která úpěnlivě naléhala, mně to znělo jako:

    „Pepo! Pepo!“

    Vlnila se při tom v bocích, jak jen černošky to umějí.

    Včas mi to naštěstí došlo.

  3. Vojta napsal:

    Bylo vedro, no vedro, a vedro takový, že i drsnejm chlapům tekly mozky…
    A co teprve těm chlapům ne-až-tolik drsnejm – slečnám mýho typu… (?)
    Musím se Vám teď s něčím svěřit: Baviči mě přestali bavit!
    Tudíž ‚Lpění‘ nechť zmizí z povrchu mý kůže, z toho prachu něžností…

Zanechat Odpověď

