Miluju tahle vedra, i když jsou tak suchá

Jednak mám určitá privilegia, například nemusím do žádné neklimatizované tramvaje či autobusu a ani za volant ne a tak si už po ránu ve stínu stromů můžu dát třeba chlazený růžový sekt a zajídat ho nocí chlazenými třešněmi.

A můžu chodit bosa, jen látkou, jak pavučinkou, obtočené tělo.

Miluju tahle vedra o to víc, že trvají tak krátce. Slaná vlhkost od oceánu sem sice nezavane, ale zase brzy přijdou bouřky.

20 comments on “Miluju tahle vedra, i když jsou tak suchá

  1. alena napsal:

    Tak já bez toho sampána,zmrzlinu zajídala broskví a taky to bylo dobré,v pátek uz se zase má ochladit,tak si uzívej….;-)

    • Mirka napsal:

      Děkuju, Alenko. Užívám si, co to jde. Ale na pozadí veškerého mého užívání, jako by mě tížila jakási výčitka (všehomíra). Něco jako – když si celý svět nemůže takhle užívat…

      Klidním se sice, že „každý si užívá podle svého“, třeba workoholici, i tak ale – připomíná mi to pocity mojí tchyně (kdybych se byla bývala vdala), která si nemohla náležitě užít svých bot, když ostatní její spolužáci chodili do školy bosí.

  2. Vojta napsal:

    ‚Nocí chlazenými‘ se mi básnicky moc… – a tuze líbí…
    Však jako že se Třešeň jmenuju, tak o tom chlazení mým báječným…
    (za noci včerejší)…
    Lehounce – a mezi náma –
    Pochybuju…

  3. Vojta napsal:

    Popravdě řečeno to byly Light Davidoff, však to v našem pozitivním vztahu k životu nemění (snad?) nic vážnýho…?!

  4. Vojta napsal:

    Tak za těch devadesát korunek krabka mi ta vůně zjevně stojí…
    Ale Oni nám ty ‚nezdravé libůstky‘ – za potlesku všech – brzičko již asi nadobro zarazí…
    A místo jako Belmondo, civět budu jako puk…

  5. Mirka napsal:

    Vojto, v dnešním po poledni umřel Filip Topol. Ještě včerejší noci povídali jsme si právě…o něm.

  6. Vojta napsal:

    No jo, no… Je to i pro mě kus tý smíchovský a malostranský staro-režimní historie. Psí Vojáci, kluby či hudební sály namixovaný všemi sortami lidí, v samozřejmosti spojených v náladě povzneseného vzdoru a volné improvizace… Možná i ty tajný, co tam podle všeho do práce chodili byli spokojený. A dobrý pivo všudy teklo proudy!

    Loni jsem náhodou narazil na jejich bubeníka – Davida Skálu – v tramvaji cestou do Kobylis…, a ať si prý zase přijdu poslechnout koncert třeba do Vagónu, že prej zvuk maj’ pořád dobrej a jasnej a tvrdej, a možná lepší než kdysi – ‚za mladejch kluků‘. Tehdy mi ta návštěva nějak nevyšla, a takto již tedy už nevyjde…

Zanechat Odpověď

