Deš vomrknout šneky? aneb Jak jsem vykolejila roznašeče pizz

Čekala jsem Járy B., co měl přijít na kontrolu 45 šneků zavěšených na větvi třešně ve speciální dřevěné truhličce, co ji Járy zručně vyrobil pro naši šnečí párty svýma vlastníma rukama ve své vlastní truhlárně. Visí rovnou nad mým houpacím křeslem, šneci od Kolína, a v očekávání příštího pošmakují si na lístcích aromatické máty, aby i oni posléze získali ten správný šmak.

Zdá se mi, že vidím Járy B. za oknem a přes otevřené okno křičím:

„Jardóó, ahóój, otevřu ti branku!“

Po chvíli znovu křičím na Jardu přes branku:

„Vydrž, Járy, hledám klíče!“

Zdá se mi divný, že Járy nereaguje obvyklým radostným halekáním, zarazím se:

„Seš to ty, Jardo?“

„N…nó…“

„Deš vomrknout šneky?“

Za brankou si Jarda rozpačitě odkašle.

„Neni ti nic, Jardo?“

„N…n…ne…neni…

„Tak vydrž. “

Po chvíli otevřu branku a tam cizí pán v brejličkách s mobilem a lístkem v ruce.

„Ježiš pardon… já…čekala jsem…aháááá…“ všimnu si bílého rozvážejícího vozu s nápisem „Pizzeria Giovanni„.

„Martine, jsou tu ty pizzy!“

Pak slyším roznašeče pizz omluvně při předávce:

„Promiňte, paní mě tak zmátla….Já sem taky Jarda.“

Tohle jen tak mimochodem, jakmile mi ale okolnosti dovolí napojit se na delší čas, napíšu o opravdovém zázraku, co se stal.

7 comments on “Deš vomrknout šneky? aneb Jak jsem vykolejila roznašeče pizz

  1. Desperádo napsal:

    Není nic krásnějšího než takhle zmátnout někoho se stejným jménem

  2. vimneok napsal:

    výborný :D

  3. vidoulsky napsal:

    Kolik těch šneků budete porážet?

  4. vidoulsky napsal:

    Vomrknout, -fakt krásný slovo. Vykolejila bys i transsibiřský expres, natož nebohého roznašeče pizz.

Zanechat Odpověď

