Divnej svět

Skoro pokaždé, kdykoli otevřu „hlavní stránku“ FB s nadějí, že se něco dozvím ze života svých facebookových přátel, mám smůlu a pokaždé zas a znovu narazím na urážení a zesměšňování politiků – všech (záleží na tom, na které straně FB přítel stojí) nebo na zachraňování zvířat, než na nepřejaté postřehy a osobní lidské prožitky.

Je to, jako bych si náhodně nevhodně brouzdala po internetu. FB zkrátka slouží k jinému cíli, než já si myslela. O člověčím povídání Facebook zkrátka není.

Možná to bude ale jen tím, že na tu hlavní stránku vstupuju tak zřídka a mám holt smůlu.

Nic proti zachraňování zvířat, samozřejmě.

8 comments on “Divnej svět

  1. kaschika napsal:

    Jojo, Miruško, chápu Tvůj postoj, a svým způsobem máš recht, ale on je ten FB i podle mého názoru spíš to, co Ti napsala ta dáma do komentáře, tedy …FB považuju za vysloveně informační server…
    A co se týká té záchrany zvířat: já už se maximálně snažím tyhle zprávy eliminovat, nešířit, pokud si myslím, že ani já ani mé okolí nemůže nijak zakročit. V takovém případě si obdrženou informaci skryju, nechci se na to bezmocně dívat a trpět. Ale pokud vidím, že se někde zaběhlo zvíře (nebo člověk), a já mám v okruhu přátel někoho z toho okolí, sdílím. Věřím totiž na dobré náhody, doufám v ně …
    Ty zprávy se dají nějak selektovat, zkus to. Přiznám se, že sama jsem ještě neprostudovala, jak nedostávat informace o utýraných případech, ať už lidských nebo zvířecích, ale chystám se na to.

    Budu muset napsat článek, jak vyšívám, abych trochu obrátila list :-))
    Hezký den, Miruško!

  2. Desperádo napsal:

    Asi máme každý jiné přátele… Ti moji píšou hlavně o sobě, svých zážitcích a podobně… a k politkům se vyjadřují jen okrajově…

    • Mirka napsal:

      Já mám těch „přátel“ nejspíš nějak moc, Desperado. Začalo to příjemně. Synové, dva trvale v cizině, bližší i širší rodina, skuteční přátelé, jako bychom byli pořád spolu. Ale nějak divně se mi to zvrtlo.

      • Michael napsal:

        Nechci mít z FB druhořadý informační server a proto mám po roce stále jen 7 přátel. A možná ho časem stejně zruším.

  3. Desperádo napsal:

    P. S. Takové ty obrázky typu „Sdílej, ať zachráníš pejska/kočičku/papouška“ jsem se rychle naučil ignorovat :))

    • Mirka napsal:

      Tenhle je taky divnej. Ten facebookovej ale nepoznals, Milane Lechu. Tam by ses mi už ale stejně se svými skvělými něžnými vtipy a postřehy ztratil v davu.

Zanechat Odpověď

