Je večer, vlastně už noc a to bych psát neměla

Mívám svěží mysl jen po ránu.

Ale já si chci svůj prožívaný pocit zachytit. Vím,  jak se mi po letech všechno znovu v nejmenších detailech vybaví a postačí k tomu jen pár zapsaných vět.

Byly to zase dva překrásné dny s Lidmi, s Kati a s Andrém. A taky s Jonášem, Marínkem a na statku i s Váňou, bez něhož statek by nebyl statkem.

Já:

„André by si zasloužil nejlepší rodiče na světě.“

André:

„Já je mám.“

A to pravda není a to je mi líto.

André hraje do noci na balkoně, Marko sladce spinká, zatímco jeho rodina je na cestě zpět do Čech.

Včera jsme na statku uvařili kotel kulajdy a jakoby to byl všechno krásný sen.

2 comments on “Je večer, vlastně už noc a to bych psát neměla

  1. vimneok napsal:

    proc myslis, ze nemel? i rodice jsou jenom lidi a delaji chyby… ja si rikam, ze jsem v danou chvili delala jak nejlip jsem umela a ze pokud jsem udelala chybu, nebyl v tom zly umysl… snad toho moc nepokazim, mam jeste hodne rodicovani pred sebou… (to ale neznamena, ze si taky nevycitam par prehmatu…)

  2. Mirka napsal:

    Když píšu „nejlepší rodiče na světě“ (v nadsázce samozřejmě), myslím tím nejlepší lidi. Nikdy nemyslím na sebe jakožto na rodiče, jehož cílem by mělo být vychovávat děti.

    Když „vychovávat“, tak jedině sám sebe.

    Děti vyrůstají volně vedle nás a my jsme jen jakýmsi mustrem, podle kterého si vyberou to své. Úměrně své bystrosti.

Zanechat Odpověď

