Mimo oázu

Vrátil se od svých rodičů, kde strávil pár dnů a:

„Ještě že nemáme tu televizi…“ a líčil mi, co viděl. I únos Ivety Bartošové.

„Jdu od televize, že si rači přečtu noviny, tam Blesk! a to samý.“

„Vaši kupujou Blesk?!“

„Taky sem se divil.“

 

Ivetu Bartošovou si pamatuju dobře. Pamatuju si, jak vešli se Sepéšim do naší kanceláře i to, jak  jsem později užasla, když jsem ji, tu samou, ale jinou, uviděla s Ladislavem Štaidlem v kantýně. Užasla jsem nad její proměnou.

 

Zadala jsem si její jméno do googlu a to tedy byla smršť. Hyenismus na tvrdo. Zavřela jsem počítač.

 

„Znáš Ivetu Bartošovou?“ ptám se druhý den Andrého.

„Kdo to je nevím, ale to jméno mi něco říká…“

2 comments on “Mimo oázu

  1. Mirka napsal:

    A dokonáno jest.

  2. Vojta napsal:

    Tak ona svým způsobem nesla kříž této doby – což není myšleno nikterak ‚politicky‘.
    Jak jsem již jinde naznačil, trošku jsem jí znal, když nám oběma bylo asi kolem dvaceti.
    Iveta by se dala zvát ‚naivní husičkou‘, jenže právě proto: byla taková ‚přirozeně kontaktní‘ – ‚květina spekulace‘ vytržena. Coby zpěvačka na mě nikdy dojem neudělala, ale jako holka by se rozdala – neustále a naivně ‚toužila po Lásce‘ – a bylo jí dobře, když lidem kolem ní bylo ‚dobře‘ (klidně i bez uvozovek).

    Nu tak ‚už spi‘, spi v klidu, ty, Anno Kareninová českýho bulváru i šoubysnysu. Třikráte Zlatá Slavice, to Tobě ni nám, lidu Husímu, již nikdo nevezme.

Zanechat Odpověď

