Kratičký hold policistům z Kobylis

Nechala jsem se vtáhnout do incidentu, který možná nikdy nepopíšu.  Zranila jsem se při tom dokonce tak, že si sama jen stěží vytáhnu špunt z lahve.

Vypůjčeným mobilem jsem přivolala dva policisty a krásnou policistku. Stačí vytočit jen tři čísla, uklidňující hlas v centrále a laskavá profesionální pomoc je tu pro vás.

Zažila jsem stejné, když jsem přivolala záchranáře z Bulovky. Skvělí lidé na svém místě. Stejně jako třeba hasiči při povodních, jak to znám jen z vyprávění, protože bydlím na kopečku.

Svět je plný úžasných lidí, o kterých nikdo nikde nemluví. Zato o „atraktivním“ svinstvu se dočteme všude.

Víc nenapíšu, jedna mi víská ve vlasech, druhý chce pomoct najít kouzelný prsten s beránkem, třetí zrovna objevil „podivnýho brouka“…

 

***

 

Filtrovaná káva, dvě toustové topinky s máslem a rajčetem, oliv.olej chilli/ bílý Brice France/ grilovaná skopová žebírka, grilované papriky, pečené brambory s máslem, červený Chenet/broskve

5 comments on “Kratičký hold policistům z Kobylis

  1. Mirka napsal:

    Jakoby to bylo včera, kdy si Jenovéfka s Andrém hráli spolu ve vytápěné psí boudě na naší zahradě. Bylo to jediné využití té boudy. Všichni tři naši psi chtěli ležet jen u našich nohou.

    http://www.lidovky.cz/z-postelove-sceny-s-dykem-jsem-mela-strach-priznava-bokova-paz-/lide.aspx?c=A130726_153729_lide_mc

    Mám natočené krásné filmy z té doby, ale žádné video už nám nefunguje. Je třeba digitalizovat.

  2. vidoulsky napsal:

    No to muselo bejt drama, aspoň naznač.

Zanechat Odpověď

