Naplno cítit Zemi

Boty jsem nenavlíkla na svobodná chodidla od té doby, co se oteplilo. Až dneska. Otřesný zážitek! S potřebou vyzout se a boty odhodit jsem bojovala od odpadkového koše k odpadkovému koši. Takový vagabund ale nejsem, abych vyhodila boty Vagabond.

A tak jsem kráčela dál, trpně obuta.

2 comments on “Naplno cítit Zemi

  1. Mirka napsal:

    Nebylo to proto. Jen nemám dost odvahy k nekonformitě, když mě nechrání přirozený štít bosých dětiček kolem mě.

  2. Mirka napsal:

    Když se André na konci jara vydal bos do Rodi Garganica, kam si cestu nové trendy hned tak neproklestí (naštěstí), muž, co ho míjel, si začal rozvazovat tkaničky svých zánovních sportovních bot a bylo mi ho skoro líto, když ty jeho botky André odmítl. Byť přemile.

    O boty štědrého Itala André sice nepřipravil, zato ho připravil o mnohem hřejivější a cennější pocit z vykonané charity.

Zanechat Odpověď

