Všeobecná měřítka na mě neplatí

Podle nich bych mohla být i docela klidně nešťastná. A to já tedy nejsem. Naopak, já jsem (podle těch měřítek snad až chorobně) šťastná. I bez toho slunce nakonec.

Kdybych měla „hudební sluch“ (v uvozovkách, protože hudební sluch mám, jen se někdy netrefím do noty, ale to, že se netrefím, moc dobře slyším), řvala bych svoje písně i na ulici. Mám tak krásný hlas.

Když jsem dnes s rukama v kapsách, obtočená tlustou dlouhou šálou, ale bosa v dřevácích, kráčela šťastně ulicí, uvědomila jsem si, že to moje štěstí pramení hlavně z pocitu naprosté svobody. Jsem svobodná. V rámci prostředí, ve kterém žiju, svobodnější snad už být ani nemůžu.

Ale nebylo to jen tak, odprostit se.

A tak jsem jásavě šla šedým ránem a zase milovala všechno a všechny.

***

Snad nebude celý podzim deštivý. Vyměníme střechu nad hlavou. Že nám na ni prší, na tu hlavu, to by tak nevadilo, ale naše bobrovky začínají ohrožovat nic netušící kolemjdoucí. Už se na ni těším, na tu střechu.

Těším se na všechno!

2 comments on “Všeobecná měřítka na mě neplatí

  1. avespasseri napsal:

    Joooo, svoboda :-) Krásný článek, díky.

  2. Desperádo napsal:

    To, že na Tebe všeobecná měřítka neplatí, je samozřejmě jedno velké plus.

Zanechat Odpověď

