Divná věc

V rámci seznamování se s českou kulturou shlídla jsem s Vany a Jardelem postupně všechny díly Arabely.  Já sama jsem seriál viděla taky poprvé a bavila jsem se. Tenhle nezaměnitelně českej humor miluju.

Pohádka se samozřejmě odrazila i v dětských hrách, včetně obrovského prstenu.

Ptám se Vany, co by si přála, kdyby ten prsten byl skutečně kouzelný a Vany k mému velkému překvapení po delší úvaze řekla:

„Nic.“

Jardelek se taky zamyslel a řekl, že by chtěl lítal.

A pak stejnou otázku položily děti mně, nabízelo se mi všechno na světě. A já si s úžasem uvědomila, že pokud bych si nechtěla zrovna přát nějakou radikální změnu celého světa nebo váček s penězi, které by neubývaly, že kdybych si měla přát jen něco za sebe a pro sebe, že bych vůbec nechtěla třeba omládnout a to ani v  případě, že bych před sebou měla život, který bych si sama mohla určit a že bych ani na luxusní cestu kolem světa nechtěla jet.  Jen se mi pořád vtíralo přání, že zrovna právě teď bych si ráda vyčarovala lahev vína.

Pak mě přeci jen jedno přání napadlo, které ale blogu nesvěřím. Když jsem ho sdělila dětem, Vany se na na mě pobaveně podívala a naprosto rozumně řekla:

„Vždyť to můžeš přeci i bez prstenu.“

8 comments on “Divná věc

  1. vimneok napsal:

    paráda… Arabellu bych taky mohla zaradit :)

  2. kaschika napsal:

    Páááni, ona neznala Arabelu!!!! :-)

  3. […] jsme taky koukat… nikdy jsem totiž jako dítě neviděla ten seriál celý, protože moje máma učitelka […]

Zanechat Odpověď

