Začíná to jít se mnou z kopce aneb Vade retro sterilito!

Nejspíš to bude zimním podzimem v plném proudu.  Slunce, ačkoli se snaží, na něj v našich končinách nestačí.

Nemám tu správnou chuť na víno a (bože! kam to dospívám!) uspokojují mě domácí práce. To by mi tak ještě scházelo, abych se proměnila v hospodyňku, šukající jen po kuchyni.

Skoro devět a tady temno. Útulné sice, ale temno. Píšu a odbývám to a zatímco bych měla lenivě snít o dobrodružstvích, co na mě ještě přece čekají, myslím s nedočkavostí na nesložené oblečky a nenatažené prostěradlo a taky vytřu dětem v pokojíčku a… a co kdybych umyla okna?

Snad se tyhle moje nečekané zvrácené choutky nezvrtnou do skutečné zvrhlé nutkavé potřeby. Člověk je tak křehký!

5 comments on “Začíná to jít se mnou z kopce aneb Vade retro sterilito!

  1. Sedmi napsal:

    že by se probouzely mateřské hnízdící instikty? :D

  2. kaschika napsal:

    :-))))))))))))))))) Mirko, Ty mě bavíš!!!
    Kdyby ses neubránila a opravdu se to zvrhlo, můžeme to dát dohromady. Já vyšívám :-)))

Zanechat Odpověď

