Mně mží do vlasů

A 1.B má dneska zelený den.Vany

Vany, Jardel

Vany , Jardel

Vany, Jardel

Všechno musím zvládnout.

V noci mejdan s Vojtěchem a ráno raníčko…

3 comments on “Mně mží do vlasů

  1. Desperádo napsal:

    Jak si vlastně děti zvykají na české podzimní plískanice?

    (Pokud jsi už o tom psala, stačí jen odkaz)

    • Mirka napsal:

      Možná psala, Desperádo, ale v tom bezedném kotli svých spotů se už neorientuju.

      Jako by se do těch našich plískanic narodily, čemuž se tedy nepřestávám divit. Milujou to tu. Navzdory tomu, že v jejich rodné zemi je i dneska hic. A těší se na mráz a sníh. Slíbila jsem jim kluziště v tý jámě, která měla sloužit jako bazén a já v ní roztápím podzimní ohníčky.

      Milujou pláštěnky, deštníky, rukavice…

      „Huráááá pršííííí!“

  2. Mirka napsal:

    Bože!…Můj život…

Zanechat Odpověď

