Moje popularita je prý VELMI VYSOKÁ aneb Kdopak asi mi tohle provedl?

Hledala jsem cosi ve spamech, jestli to tam náhodou nevlítlo a tam je to samé TVOO. Desítky a desítky (co desítky? už stovky skoro!) vyportrétovaných mužů mi píšou, že mají o mě zájem.

Pamatuju si, že mi nedávno něco z toho TWOO došlo do doručených a já to bez přečtení hodila právě do spamů, jakožto nevyžádaný mail „zase nějaká blbost“.

A dneska v šoku z toho množství oznámeních, že mi někdo píše, jsem jednu z těch zpráv otevřela a tam:

„Jste hezká žena Mirko. Co si jen tak nezávazně popovídat u kávy? Možná Vás můj profil staršího a inteligentního muže zaujme? Moc zdraví...“

Atakdále a atakdále. Jen žasnu a nevěřím…

Vidím svůj profil, s tou fotkou v kocovině, kterou mám u komentářů, je tam datum mého narození a že jsem vodnářka a že jsem single a že jsem na muže a že nějakého hledám ve věku 50 – 65 let. Takové pochybení! Hledala bych přece nějakého o dvacet let mladšího.

Nicméně mě to všechno až dojalo, kolik je vlastně opuštěných mužů (často se fotí s pejskem či kocourem nebo s motorkou) a jak mi s nadějí píšou…a já bych najednou chtěla být stokrát (nejmíň) a se všemi se sejít a všechny ty osamocené duše potěšit.

21 comments on “Moje popularita je prý VELMI VYSOKÁ aneb Kdopak asi mi tohle provedl?

  1. Desperádo napsal:

    Tak mě napadá, že bych taky mohl jedno volné odpoledne věnovat všem těm vdavekchtivým ženám, které touží po popovídání si se mnou. Jednu potkávám denně a ta dotyčná stále netuší, že mi právě toto TWOO pravidelně posílá její fotky i jiné intimní informace z jejího života.

  2. Liška napsal:

    Co to je TWOO?
    Půjdu si to najít.
    Doufám, že mě to mine.

    Na jednom seznamovacím serveru jsem se taky dost útrpně smála postarším mužům, co se fotili s pejskem na profilovou fotku, a dobře živeným čtyřicátníkům, co byli vyfoceni před svým autem. Ti mladší muži se fotili nahoře bez v koupelně v zrcadle a nebyli schopní ani fotku upravit, aby jim za hlavou netrčela roura a podobně.
    Jó, to byli tak vyprofilovaní zájemci, že přes inzerát já se seznamovat rozhodně nebudu.

  3. Mirka napsal:

    Já, jak jsem tam vlezla na tu chvilku do toho svého profilu (kde se vzal, tu se vzal), tak hned 19 žádostí o chat…skoro lituju, že nikoho zatím ještě nehledám.

  4. Mirka napsal:

    Sakra! A teď jsem do toho TWOO pozvala (prý) snad všechny lidi na který mám mail…a to jsem se chtěla vymazat. Nejde to ale.

    Díky mě jsou lapeni nejspíš už teď další…a můžou si začít užívat.

    • Mirka napsal:

      Uviděla jsem totiž známou tvář s jiným ale jménem a na té fotce bylo napsáno něco jako „spojit se“ (nevím to přesně, už je to zase všechno pěkně nazpátek ve spamech a nechci tam už vstupovat, abych si to ověřila) a tak jsem se s tím známým chtěla „chtěla spojit“, ale dole pod fotkou bylo maličkým písmeny „s těmi, které znáte“ a šup a už jsem prostřednictvím mailů zvala všechny.

      Světu vládne snaha polapit klienta a to i těmi nejrafinovanějšími způsoby.

  5. manzelka napsal:

    No právě – Ty jsi vlezla do profilu na TWOO, já dostala zvací e-mail, ověřila jsem si to, jestli jsi to opravdu Ty… a pak jsem si řekla, že to ale stejně na Tebe nevypadá a že se přidávat nebudu. Odhadla jsem Tě, Mirko, koukám, dobře…

  6. anina napsal:

    Ahoj Mirko,
    dorazil ke mně zvací mail, že Mirka mě zve na TWOO, nevěděla jsem co to je, ale došlo mi..
    A já si říkala, že je to od tebe milé, ale že ti musím napsat, že na žádné sociální sítě nechci jít.
    Tak se teď usmívám, ale neumím tady na jiném počítači udělat ještě smajlíka..
    Je to ale docela síla..kdo a jak to dělá, aniž by měl souhlas..

    • Mirka napsal:

      Jsou to jen takové hrátky, Anino. Nic závažného, nic co by člověka mohlo doopravdy ohrozit. Stejně tak jako 99,9% veškerého dění na tomto světě.

      A já Tě díky tomu zase čtu u mě, což mi zvedlo náladu.

  7. anina napsal:

    Díky moc Mirko, já tě čtu, i když málokdy něco napíšu..
    Byla jsem dlouho nejdřív neschopná sedět u počítače dlouho a pak zas 14 dní bez něj, ale jak to šlo s vnoučaty..
    Tak mám přehled o těch krásných černoušcích, jak je jim fajn a mám radost a i o tobě, ale smajlík mi tu pořád nejde..

  8. vidoulsky napsal:

    Nojo, u mě se Ti to také povedlo, už mě zvou. Ale moje nonsancta prepucium směřuje už jen k moři.

    • Mirka napsal:

      Varovala jsem – ihned do spamů! a na nic nešahat.

      No ale když už tam seš…mohli bychom to tam dát koneckonců dohromady. Nezávazně. Když ta moje svatá zahrádka taky směřuje k tomu moři…

  9. Mirka napsal:

    Horší je, že toho, kdo to vrazil jen do koše a ne rovnou do spamů, zvu pořád dál. Jakože ho chci poznat a tak…zrovna Mu to přišlo vedle do Jeho pokojíku.

    • vidoulsky napsal:

      Po tomhle, a těch vohořelejch větvích už bych já v pokojíku neseděl. Minimálně bych zašel k Blekotům. Svatý Muž.

      • Mirka napsal:

        Vohořelejch větví si nevšiml, Bohém ze všech nejbohémštější.

        A ti chlapi?

        „Vidíš tu hrůzu, co by Tě čekala?“

        Jo jo, jsem si vědoma všeho. A s ohni si zahrávám, aby dny nezevšedněly.

        To by byla moje (pomaloučká) smrt!

        • Mirka napsal:

          Právě řekl, když jsem po dvou hodinách vyvstala z koupele, do které mi s Kati nosili aperitivy:

          „Tady si to namaž a dej si na to cibulku a citron.“

          (Čekáme na návrat Andrého z Anglie.)

  10. Mirka napsal:

    A na ten svůj profil v TWOO jsem napsala:

    Všechno o mně je na blogu „Pražská Češka“. Sem jsem se dostala ani nevím jak. Tímto se omlouvám všem.

  11. oldwomen napsal:

    Kdysi jsem se, netuše vo-co-hlavně-gou přihlásila na Badoo. Hodila jsem si tam hned na začátku datum narození o patnáct let starší a fotku houbařskou. Zdálky a rozmazanou. A seznamovat jsem se chtěla jen s ženskými. No, nechtěla, ale nějaké políčko jsem zaškrtnout musela. Mylně jsem se domnívala, že jako very, very old budu mít klid od loudilů. Téda. Tolik nadrženejch pětasedmdesátníků všestranných kutilů… to jsem netušila, že může být. A těch nabídek, že by se nastěhovali a starý kolena mi (nebo si?) nahřívali. Odmítala jsem zdvořile. Marně. Ti nejskalnější odpadli při žádosti o pomoc při přeházení vagónu hnoje :-) Tsssssss, domácí baštu ze dvora jóóó a plnou (naštěstí jen virtuální) hubou, ale kolečko a vidle a vlastní ruce už néééé.
    Z TWOO mi také cosi přišlo. Letělo to spamového koše a zvač dostal velice nelichotivý email. Hm, nespravedlivě. Ono si ten TWOO sajrajt vytahuje adresy z e-adresáře nově se přihlašujícího a sám, bez vědomí důvěřivé kavky, posílá pozvánky.

Zanechat Odpověď

