Proč se moje zahrádka nesvažuje k moři?

Sním si trochu ukřivděně, když vyjdu na chodník a tam, opřen ve slunci o naši zahradní zídku, spí vedle svého vozíku na betonu bezdomovec.

9 comments on “Proč se moje zahrádka nesvažuje k moři?

  1. Vojta napsal:

    … (za) chápající bez domovec…. (?)

    Dobře ses tedy dnes do mě opřela – vše vyzradila – jen co je pravda…. jak jsem tam ležel… a ten ‚vozík’… no nic… to byla moje milovaná z dětství ‚kárka’…. na brambory asi…

    A co se týká toho ‚poradění o tančení Zumby‘ (či jiných takových aktivit), tak Ti už asi neporadím – prostě už nechcu…

    Hlavně ‚mazej‘! V

  2. Vojta napsal:

    ‚Klošárd‘ ohromnej – dobře jsi (pro tento-krát) odolala…

    Aj tak už jsem tuze – ve své tuze – u Tebe zvěčněnej….

    (však vyčkejme Lecha, co on to řekne – blog se tak oživí, děcka do vesmíru poletí)

  3. vidoulsky napsal:

    No, k moři se Tvoje zahrádka jistě svažuje, ale velmi zvolna. Téměř neznatelně. Jen si to musíš plně uvědomit. Žiješ prakticky na pobřeží. Úplně cítíš ten slaný vzduch. Příboj jen neznatelně, k ránu, slyšíš šumět v uších.

Zanechat Odpověď

