Zase dělám na sobě pokusy aneb Omlazuju všechny buňky

Pátý den jen přemraženou vodu, lehce osláblá vařím! a pečuju o šest dětiček.

Jinak ale úžasnej pocit!

 

Napíšu víc, ale nemám a neměla jsem zatím ani chvilku.

22 comments on “Zase dělám na sobě pokusy aneb Omlazuju všechny buňky

  1. annapos napsal:

    To je opravdu hodně práce, někdy stačí jen jedno a je potřeba doplnit energii ?

  2. vidoulsky napsal:

    Doufám, že necílíš k vyzáblé intelektuálce?

    • Mirka napsal:

      To bych Ti udělat nemohla. Pravda ale, dneska (6.den) jsem si všimla, že před pár dny se mi sedělo na tvrdém tak nějak pohodlněji, měkčeji. Jinak se zatím cítím vskutku andělsky.

  3. vidoulsky napsal:

    Po 60.dni už budeš na tvrdém drhnout.

    • Mirka napsal:

      Sedmého dne mě příjemně bolí obě půlky, provozuju totiž i Tvůj Nordic walking, jen místo hůlek mám dva Černoušky.

      • Mirka napsal:

        Jeden můj kamarád mi jednou řekl, že se mu nelíbí, že Vanesce a Jardelínkovi říkám černouškové. Vůbec jsem nepochopila proč. Navíc jim říkám Černouškové s velkým Č.

        (Ve skutečnosti vím proč, ale to proč není po mého kamaráda příliš lichotivé.)

  4. Mirka napsal:

    8.den

    Jdu si ohřát k obědu pořádně velkou sklenici vody. Nejsem žádný troškař.

  5. Mirka napsal:

    9.den

    Jsem v devátém nebi.

  6. Mirka napsal:

    10.den

    Předcházející večer jsem až na kost promrzla, nemohla rozmrznout a měla jsem pocit, že i nějaký vir jsem chytla, čekala jsem obvyklý průběh nemoci.

    11.den

    Půst ale dělá opravdové zázraky, neblahé pocity ze mně rapidně odcházejí…

    Dnes jsem fyziologicky prospěšné hladovění ukončila a najela na ještě více důležitou návratovou dietu.

    Příště si dám možná jednadvacítku. Na půstech získává člověk jistou závislost.

    Během celého hladovění jsem se starala o dvě dětičky a to bylo opravdu náročné moc, kromě školy jedna zkouška za druhou a koncerty. Dnes Vany ve Stavovském divadle.

  7. vidoulsky napsal:

    Návratová dieta? Kachnička? Červené? Paštika?

    • Mirka napsal:

      Dvě sklenice ředěné mrkvové šťávy, lehce převařená malá mrkvička, čtyři malé rajčátka a půl brambůrky, tedy brambory – to vše ve vývaru rozmixované a dochucené citronovou šťávou. Bez soli samozřejmě. A kousek banánu.

      Byla to radost!

  8. Vojta napsal:

    Jdu taky do toho! Dáš mi recept? Taky potřebuju ty jednušky do indexu… přecu…!

    • Mirka napsal:

      Je to jen pro hodně silné jedince, praví zkušení.

      Ty to ale vážně nemyslíš. A to je škoda, protože by to z Tebe udělalo ryzího Vojtěcha bez všech jedů těla a mysli. A to je docela jistý. Ale není to vůbec jednoduchý. Kromě rozhodnutí, odvahy a pevné vůle to chce i náležitou přípravu duševní i fyzickou.

      Literatury mám dostatek.

      • Vojta napsal:

        Zoufale doufám, že Ty – Ty sama – tento příspěvek až tak vážně nemyslíš…

        Bývávaly totiž doby, kdy jsem jen zobal pšenici (a nějaký bylinky taky a maximálně tu převařenou rybu nějakou)… – a místo píva s vínem jsme pívávaly tříhodinový vývar z ovsa… (vovsa).

        To jsme se tehdy ještě neznaly….

        A to je úplná a celá pravda celá!

        Takže takže…

  9. […] A tak jsem se hned té samé půlnoci pustila do toho, na co jsem už delší dobu myslela. […]

  10. Sedmi napsal:

    teda to bych s detmi asi nedala… fakt klobouk dolu…

  11. Mirka napsal:

    Myslím že je na čase znovu do toho jít.

    Jenže v létě? To nedokážu. Obzvlášť když to prázdninové léto překračuje kroky mílovými svou už polovici. A to působí mi chvění v útrobách.

Zanechat Odpověď

