Babí, můžeme tě operovat?

No…no tak jo.

7 comments on “Babí, můžeme tě operovat?

  1. kaschika napsal:

    Loupač a škrábač kůže.
    Ach, není nic lepšího, než mít při ruce tým operatérů, kteří si vědí rady.
    Babí, já se zase jednou pobavila, děkuju!!!!

  2. Mirka napsal:

    Jen doufám, že Aleš a Ori nezapomněli dneska Hanuška zapsat do školy, jako my onehdy Andrého.

  3. Mirka napsal:

    Fotit nebo filmovat černoušky je veliké umění. Tady se mi to zrovna moc nepodařilo.

    Když nám (mně a Ori) zamilovaný Martin poprvé ukazoval fotky ze svatby, ptaly jsme se, kde že je nevěsta? Tady! Zamilovaně nám ukazoval Martin foto bělostných šatů nad nimiž nebyla žádná tvář – jen černo.

    Zatímco Martin dál zamilovaně hleděl do toho černa, vnímala jsem za mnou dusící se smíchem Ori a snažila se nevyprsknout…

    Pak jsme ale Lety uviděly a byla…krásná.

  4. Mirka napsal:

    (No dobře, já už dám s těma dětičkama pokoj.)

  5. anina napsal:

    Ahoj Mirko, nedávej s dětičkama pokoj, jsou kouzelné, to i ty moje :)

Zanechat Odpověď

