Rozhovor o tajných láskách

„Mám pro tebe plán. Přiblížíš se tajně ke Kristýnce, dáš jí rychle pusu a utečeš. Vona si toho ani nevšimne.“

„Kristýnka se ale pořád baví s nějakou kamarádkou. Co když si toho všimne ta její kamarádka a řekne jí to?“

„Třeba jí to neřekne. Já ten plán uskutečnit nemůžu, nikdy nejsem s Natálkou blízko. Jednou za mnou přišla ve školce do obchůdku a zeptala se, co tam dělám.“

„Cos jí řek?“

„Že nic.“

„A co Natálka?“

„Zas šla pryč.“

8 comments on “Rozhovor o tajných láskách

  1. vidoulsky napsal:

    Políbit, prchnout. Ať se toho vzorce drží.

    • Mirka napsal:

      Vzorec, kterého jsem se rouhačsky a marně snažila držet já. (Nebo se to u žen nesluší?) Muži ale byli silnější a celou vahou svojí mužné síly si mě drželi, co to šlo.

      • Mirka napsal:

        P.S. Ne snad tedy, že jsem si myslela, že se ho budu držet celý život – jen při hledání toho pravého. Neměla jsem ale šanci hledat. Byla jsem jaksi…v tu ránu zadaná.

        • vidoulsky napsal:

          Se slzou v oku vzpomínám na Tvé …v tu ránu zadání…byly to naprosto neuvěřitelné situace, dodnes při sychravém počasí, s hrnkem zázvorového čaje v ruce, vzpomínáme s Iren, jak jsi u nás zazvonila, než jsme stačili otevřít, přijelo jedno auto, pak druhé auto, z každého vystoupil ten pravý a ty chuděro ses musela rozhodnout. Nebo zase jednou, všichni nazí…ale ne, čtou to děti, možná už i vnoučata, tak snad v pátek to vyjde a po letech se uvidíme?

          • Mirka napsal:

            Tuhle mě oslovila jedna paní ve školce, která si nejdřív myslela, že jsem z nějakého Klokánka:

            „Sme si řikaly, černouškové a choděj pro ně dva bílí dědové…“

          • Mirka napsal:

            Po letech ne, jednak to není tak dávno, co jsme se ve třech procházeli, po noci probdělé, v čerstvém jitru Jinými Jinonicemi a jednak jsem Tě tůhle viděla ve Valdštejnský.

            V pátek se k mému žalu neuvidíme. Svoje dětičky opustit nemůžu. Tři mám trvale a on se hned tak někdo nenajde, kdo by pojmul všech šest. Na to jsme mistři jen já a ON.

            Vy ale jděte, bude to stát zato.

  2. vidoulsky napsal:

    Aha, musím psát seriosně.

Zanechat Odpověď

